וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת - הונדורס: בלי ריברי, עם תקווה

נבחרת הטריקולור החזקה, ללא הכוכב הגדול אבל עם כמה שחקנים מרתקים, פותחת את הופעותיה בבית ה' עם מפגש מול היריבה הצנועה ממרכז אמריקה, שתנסה להסתגר ולהפתיע (א, 22:00, ער' 1)

מחזור 1מחצית15/06/2014
צרפת
    0
      הונדורס

      טריוויה

      * זה יהיה המפגש הראשון בהיסטוריה בין שתי הנבחרות

      * שימו לב לזה: מתוך תשעת משחקיה האחרונים בשלב הבתים של המונדיאל (2002, 2006, 2010), צרפת ניצחה רק פעם אחת, 0:2 את טוגו לפני שמונה שנים. מביך

      * בששת המשחקים האחרונים שלהם במונדיאלים, הצרפתים כבשו רק פעם אחת שלא ממצב נייח כלשהו

      * הונדורס גם לא מצטיינת במיוחד בתחום ההתקפי והיא לא כבשה בארבעת משחקיה האחרונים במונדיאלים. את הטורניר ב-2010 סיימה כבר בשלב הבתים וללא אף שער זכות. מתכון ל-0:0?

      * ויש עוד: מאז הזכייה שלה ב-1998, צרפת לא כבשה באף משחק פתיחה במונדיאל. הפסד 1:0 מול סנגל ב-2002, 0:0 נגד שוויץ ב-2006, 0:0 נגד אורוגוואי בטורניר האחרון.

      שחקני נבחרת צרפת, פול פוגבה, אוליבייה ז'ירו. AP
      0:0 בדרך? ז'ירו ופוגבה ינסו למנוע זאת/AP

      מפתחות והכנות

      צרפת

      הטריקולור אומנם איבדו לפני הטורניר את הכוכב הכי גדול שלהם, פרנק ריברי, שיחמיץ את המונדיאל בשל פציעה, אבל גם בלעדיו ובלי סמיר נאסרי, שלא זומן על ידי המאמן דידייה דשאן, לצרפתים יש צ'אנס טוב לייצר דברים יפים, בין היתר בזכות הבית הקל על הנייר אליו הם הוגרלו. במשחקי ההכנה צרפת הביסה 0:4 את נורבגיה ו-0:8 את ג'מייקה בין היתר ודשאן עשוי לשמור על מה שעבד שם, כאשר אוליבייה ז'ירו ישחק במרכז ההתקפה וקארים בנזמה יוסט שמאלה. אם ז'ירו לא יהיה בהרכב, אנטואן גריזמן יפתח בימין, מתיו ולבואנה יעבור לשמאל ובנזמה ישחק בחוד.

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

      בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
      קארים בנזמה, נבחרת צרפת. AP
      באגף או בחוד? בנזמה/AP

      הונדורס

      את הקטראצ'וס ראינו מובכים מול ישראל עם הפסד 4:2 במשחק הכנה בארצות הברית, אולם כמה ימים לאחר מכן, אותה נבחרת גם הוציאה 0:0 נגד ההרכב הראשון של אנגליה ונראתה לוחמנית. לא ברור כמה יש לבחורים של לואיס פרננדו סוארס להציע בטורניר הזה, אבל הם כן יציגו כמה שמות מעניינים. המאמן מתלבט האם לפתוח עם שני חלוצים או במערך 4-5-1, כאשר הרבה תלוי בכשירות של קרלו קוסטלי, שאם יוכל לעלות בהרכב, ישחק לצד ג'רי בנגסטון.

      קרלו קוסטלי, נבחרת הונדורס. AP
      ינסה להיות כשיר. קוסטלי/AP

      יעמוד למבחן

      פול פוגבה - צרפת

      כוכבה של יובנטוס לא רגיל לכך שהנבחרת על הכתפיים שלו, אבל זה בהחלט עשוי להיות המצב בטורניר הנוכחי. לצרפת יש סוללת כוכבים מעניינת כמעט בכל עמדה על המגרש, אבל האמצע הוא החשוב מכולם ואם פוגבה, לצד בלס מטוידי, יידע להביא את היכולות האישיות הפנומנליות שלו מהגברת הזקנה ולשלב אותן בשטף המשחק של דשאן, צרפת יכולה לחלום בגדול.

      הרכבי הקבוצות

      אצטדיון: ביירה-ריו, פורטו אלגרה
      קהל: 43012

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully