וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דל בוסקה: "יש לי 23 שחקנים, אעשה שינויים מול צ'ילה"

אחרי ההשפלה מול הולנד, מאמן נבחרת ספרד מתכונן למשחק הבא: "נגיע מוכנים הפעם". על קסיאס: "הוא יודע שהוא לא היה טוב, אבל הוא לקח מנהיגות והוכיח שהוא קפטן אמיתי"

עריכה: טל רזניק

צפו בחגיגות של נבחרת הולנד אחרי הניצחון הגדול

יממה לאחר שספגו את אחת התבוסות הקשות בתולדותיהם מול הולנד, בנבחרת ספרד מנסים להתאושש מהמכה שספגו. אלופת העולם ואלופת אירופה יודעת שהמשימה שלה כעת לשמור על תארה תהיה קשה בהרבה, בוודאי בהתחשב בעובדה שמצפה לה עוד משחק קשה מאוד מול צ'ילה החזקה במאבק על אחד משני המקומות הראשונות בבית.

מאמן נבחרת ספרד, ויסנטה דל בוסקה. רויטרס
את מי הוא יוציא מההרכב? דל בוסקה/רויטרס

ויסנטה דל בוסקה, המאמן שהוליך את הלה רוחה לתארים האחרונים שלה, ערך מסיבת עיתונאים והתייחס להמשך הטורניר: "ייתכן שהיה קצת שינויים במשחק הבא מול צ'ילה, אבל לא צריך למהר לקחת החלטות. יש לנו סגל של 23 שחקנים מצוינים שיכולים לתת לנו את הפתרונות".

דל בוסקה התייחס למשחק מול הולנד ואמר: "ניתחנו את הטעויות שעשינו מול ההולנדים. משחק ההגנה שלנו במחצית השנייה היה רע מאוד, נתנו יותר מדי חופש לשחקני ההתקפה שלהם ושילמנו על זה מחיר. השחקנים מודעים לבעיות שהיו ונתקן אותן במשחק הבא".

על מופע הבלהות של איקר קסיאס השוער שלו אמר דל בוסקה: "איקר יודע שהוא נתן משחק לא טוב. אחרי המשחק הוא לקח אחריות, דיבר בפני החברים שלו והתנהג כמו קפטן אמיתי".

עוד באותו נושא

"הסיוט של ספרד": כל המספרים והתגובות

לכתבה המלאה

גם סרחיו ראמוס, בלם הנבחרת הספרדית שחווה טראומה לא קטנה וראה את אריאן רובן חוגג עליו, ניסה לשמור על אופטימיות: "תמיד אמרתי שצריך לחיות עם זה. עלינו להיות מאוחדים וכל אחד חייב לעשות את תפקידו, אבל זה לא מתאים להפנות אצבעות מאשימות כלפינו. אנחנו אלופים, ואנשים לא התרגלו לראות אותנו ככה, ולכן עלינו להיות חזקים מאי פעם. אנחנו לא בדרך הביתה, נמשיך להילחם עד הרגע האחרון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully