וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חושבים שאתם גאוני מונדיאל? יש דרך לדעת את זה

האתר MYWIN, פרי פיתוח ישראלי, השיק תוכנה מיוחדת שמשכללת את תחזיות אוהדי הכדורגל בעולם ומציבה אותם בטבלה, הזדמנות מצוינת עבורכם לראות היכן אתם ממוקמים בסיפור הזה

אוהדי נבחרת אנגליה. GettyImages
הם הימרו על אנגליה. אם אתם לא חזיתם ניצחון שלהם, אתם בסדר/GettyImages

ארגנטינה או בוסניה? אנגליה או איטליה? בית המוות? אתה מתלבט על מה ומי לשים הימור? כבר לא זקוקים לתמנון, מפצחים ביחד את "החג של הגברים", המונדיאל.

אתר הספורט החדש mywin מעלה משחק אשר באמצעותו נגלה יחדיו "מי גאון של המונדיאל". האתר מבקש גם להיות כלי יעיל ייחודי ואפקטיבי בגיבוש ושיתוף ההימור הנכון שלך למשחקי ספורט, לאתר ולעקוב אחרי כאלה ”ששוברים את השוק”, גאוני ההימור של ישראל, ובחינם. תוכלו גם לגלות ולהיעזר במה ש"חוכמת ההמונים" קובעת, לעקוב אחרי גאוני החיזוי, להתרשם מהשיחות ברשת של ההמונים לגבי כל משחק, לדרג את הגולשים לפי אחוז הצלחת החיזוי שלהם ולראות כמה אתה "גאון של מונדיאל".

האתר, פרי פיתוח של יזם ישראלי מהגליל, מתבסס על תורת "חכמת ההמונים", והוא יספק סביב השעון תחזיות שוטפות של אלפי חולי כדורגל על משחקי המונדיאל. בעזרת תוכנה מיוחדת, ההימורים של "חולי הכדורגל" ישוכללו לטבלה שתבדוק לאורך זמן את ביצועיהם וידרגו אותם. כל יוכלו חובבי הענף לגלות מי ה"גאון של המונדיאל" ולהגדיל את הסיכוי להימור הנכון.

כל מי שיגלוש ב-mywin יידע את היסטוריית הביצועים של כל חבר בקהילת המהמרים הווירטואליים באתר ויחליט על מי מהם הוא סומך. מהחברה המפתחת נמסר: "האתר מיצר מעורבות רבה יותר ב'חג של הגברים, חג המונדיאל'. אנחנו בטוחים שmywin- יהפוך לתגלית המונדיאל".

www.mywin.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully