וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות: הקליפים הגדולים של היום במונדיאל

במונדיאל הזה ניתן לעשות כמעט הכל, כולל לפרוץ לכר הדשא ולפגוש את רונאלדו. מדור הקליפים בכל זאת מצא ילד קטן עם לב שבור בגלל מסי, ויש גם הכנה למשחק של ארה"ב וסרטונים מצוירים נהדרים

נתחיל עם נבחרת ארצות הברית, שתערוך היום (שני) את משחק הבכורה שלה בגביע העולמי, ותעשה זאת ללא מי שבאופן מסורתי היה כוכבה הגדול ביותר - לנדון דונובן. אז מה עושה לנדון החביב בזמן שנבחרתו בברזיל? התשובה בקליפ המשעשע הזה:

ממשיכים עם נבחרת הפסים והכוכבים. סטיבן קולבר עם הטייק המאוד, מאוד מצחיק שלו על המונדיאל הנוכחי, הסיכויים של ארצות הברית והפסימיות של יורגן קלינסמן:

גם פורטוגל תפתח את דרכה בגביע העולמי עם קרב אדיר מול גרמניה. בקליפ הזה, של כריסטיאנו רונאלדו רוקד באימון לפני כמה ימים, צפו כבר למעלה ממיליון איש:

נמשיך עם CR7: באחד האימונים בסוף השבוע, פרצה לכר הדשא מעריצה נלהבת שרצתה להתקרב לכוכב ריאל מדריד. היא נעצרה על ידי המאבטחים (ואף טענה כי נזקקה לטיפול רפואי), אך תסמכו על רונאלדו - סוף טוב, הכל טוב.

אווירה טובה בנבחרת פורטוגל לקראת גרמניה: אדוארדו מנסה להרטיב את ברונו אלבש.

גם בברזיל יש זמן לעשות שטויות באימון: קבלו את ניימאר ומארסלו גוררים לאורך הדשא את פרד.

קליפים מגניבים נוספים ממשיכים לצאת אחרי השער האדיר של רובין ואן פרסי, והנה אחד האהובים עלינו: אנימציה בפנקס לביצוע החד פעמי. איזה יופי!

ליאונל מסי בחור טוב, לא? אנחנו רוצים לחשוב שהקטע הזה, בו הוא לא לוחץ את היד לילד קטן, היה בסך הכל אי הבנה.

ונסיים עם הגרסה המצוירת והמשעשעת לניצחון הצרפתי על הונדורס:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully