וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי: "הדבר החשוב ביותר היה לפתוח עם ניצחון"

קפטן נבחרת ארגנטינה לא התרגש מהמשחק הבינוני ב-1:2 על בוסניה: "אנחנו צריכים להירגע ולהסתכל קדימה עכשיו". על תמיכת הקהל האדירה: "לא ציפיתי לפחות מכך". אגוארו לא אהב את השיטה. וגם: כל המספרים, כולל מה שהפרעוש עשה, ומראדונה מעולם לא הצליח

צילום: רויטרס

עריכה: יאיר דניאל

רבים סימנו את נבחרת ארגנטינה של ליאונל מסי כאחת הפייבוריטיות לזכות במונדיאל 2014, ובהחלט ייתכן שזה עוד יקרה, אבל אם לשפוט מהמשחק הלילה (בין ראשון לשני), הרי שהנבחרת של סאבלה תהיה חייבת להתעורר, ומהר. האלביסלסטה נראו אפורים מאוד אך ניצלו שער ראשון של מסי במונדיאל הנוכחי בדרך ל-1:2 קשה במיוחד מול נבחרת בוסניה, עבורה היתה זאת הופעת הבכורה על הבמה הגדולה בעולם.

המספרים

* המאזן של נבחרת ארגנטינה ב-13 משחקיה האחרונים בשלב הבתים במונדיאל עומד על 10 ניצחונות, שתי תוצאות תיקו והפסד בודד, עם מאזן שערים של 5:26.

* המאזן של האלביסלסטה כשהם מוליכים במחצית במונדיאלים, כמו הלילה, השתפר ל-26 ניצחונות והפסד בודד (ב-1930).

* זה היה משחק הפתיחה ה-11 בתולדותיה שארגנטינה מנצחת. רק לברזיל (16) וגרמניה (12) יש יותר ניצחונות.

* שערו העצמי של סיאד קולאשינץ אחרי 2:08 דקות הוא השער העצמי המהיר ביותר בתולדות המונדיאלים

* בוסניה היא הנבחרת השנייה בלבד בתולדות המונדיאל שהשער הראשון שהיא סופגת בהופעה הבכורה שלה בטורניר הוא שער עצמי (יחד עם אוסטרליה מ-1974).

* ליאונל מסי הפך לארגנטינאי השני בהיסטוריה שכבש בשני מונדיאלים שהתרחשו בהפרש של שמונה שנים (2014 ו-2006). הארגנטינאי הראשון? דייגו ארמנדו מראדונה (1986 ו-1994).

* תאמינו או לא, אבל מסי עשה הלילה דבר שדייגו הגדול לא עשה מעולם: הבקיע במונדיאל מחוץ לרחבה.

* עד כמה גדולה היתה הבצורת של מסי במונדיאל? עד לשער שלו מול בוסניה היו לו 623 דקות בהן לא כבש (מאז השער נגד סרביה ב-2006), או, אם תרצו, 31 בעיטות רצופות ללא שער.

* איבישביץ' הפך לבוסני הראשון בהסיטוריה של המדינה שמבקיע במונדיאל.

* 37 שערים הובקעו ב-11 המשחקים ששוחקו עד כה במונדיאל 2014, יותר מכפול מ-11 משחקי הפתיחה של מונדיאל 2010 (18).

עוד באותו נושא

מסי כבש ב-1:2 על בוסניה

לכתבה המלאה
שחקן נבחרת בוסניה ודאד איבישביץ' חוגג שער מול ארגנטינה. GettyImages
שער היסטורי, אך גם הוא לא הספיק. איבישביץ'/GettyImages

"הדבר החשוב ביותר היה לפתוח עם ניצחון ועשינו את זה", אמר קפטן נבחרת ארגנטינה, ליאונל מסי, שכבש שער ראשון במונדיאל מאז 2006. "בוסניה היא נבחרת נהדרת והיא שיחקה טוב הערב, אבל אנחנו החזקנו יותר בכדור וייצרנו יותר מצבים". על השער שכבש אמר מסי: "זה היה מצויין כי זה הבטיח לנו את שלוש הנקודות". על התמיכה האדירה לה זכתה הנבחרת בדמות עשרות האלפים שהגיעו מארגנטינה אמר מסי: "לא ציפיתי לפחות מזה. ידעתי שכך יהיה, ועכשיו אנחנו צריכים להירגע ולהסתכל קדימה".

אלחנדרו סאבלה, המאמן הארגנטינאי, אמר: "ננסה לשפר כמה דברים, כל משחק כאן הוא קשה. אני מרוצה מהתוצאה, לא תמיד מהיכולת. גם אני עשיתי כמה טעויות. במחצית הראשונה שלטנו היטב בכדור, אבל לא שיחקנו לעומק. אחרי שהיגורין נכנס, ליאו קיבל יותר עזרה בהתקפה. היינו צריכים לגרום להם ליותר בעיות ולהגדיל את היתרון מוקדם יותר".

סרחיו אגוארו לא ממש אהב את השיטה של ארגנטינה בפתיחה, עם חמישה שחקני הגנה: "היה לי קשה, כי הייתי צריך להישאר למעלה, בין כל המגנים שלהם, לבד. במחצית השנייה, המאמן שינה את השיטה וזה עזר לנו".

די מריה החמיא למסי: "השער שלו היה גולאסו, מהלך טיפוסי של מסי. הוא תמיד עושה את זה. אני שמח עבורו, זה יעזור לו בהמשך ויכניס אותו לעניינים".

מאמן בוסניה, סאפט סושיץ': "ידענו שהאוהדים שלנו יתמכו בנו, אבל התקבלנו בצורה נפלאה גם על ידי הברזילאי. חשבתי לשמור על מסי אישית לאורך כל 90 הדקות, אבל זה פשוט בלתי אפשרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully