וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדיקת ראייה: למה נלקח שער חוקי מנבחרת שוויץ

פינת השיפוט היומית עוסקת בהחלטה של השופט לפסול שער יתרון לשוויץ מול אקוודור בטענת נבדל לא נכונה ובמרחק שהכדורגל עוד צריך לעבור ברמה הטכנולוגית

מה קרה? בדקה ה-70 במשחק בין שוויץ לאקוודור, כאשר התוצאה עדיין עמדה על שוויון 1:1, הנבחרת האירופאית קופחה בגדול על ידי צוות השיפוט בראשותו של האוזבקי ראבשן אירמאטוב. ריקרדו רודריגס הנהדר העביר כדור עומק, ג'רדאן שאקירי פתח רגליים ונתן לו לעבור בלי לגעת ואחרי טעות בהגנת אקוודור, זה הגיע ליוסיפ דרמיץ' שכבש מקרוב. אלא שהקוון הניף את הדגל לנבדל, שלא היה, שכן ברגע המסירה דרמיץ' היה במקום חוקי ובשל העובדה ששאקירי לא נגע בכדור, החלוץ לא נכנס לנבדל.

שחקני נבחרת שוויץ חוגגים. Stu Forster, GettyImages
בסוף נעשה צדק/GettyImages, Stu Forster

מה למדנו? קודם כל, שצדק נעשה לבסוף בכדורגל, לפעמים. בדקה ה-93 כדור הרוחב של רודריגס כבר הגיע בלי שום הפרעות לרגל של המחליף האריס ספרוביץ' (שבאופן אירוני נכנס במקום דרמיץ') והשוויצרים ניצחו 1:2 דרמטי. חוץ מזה, למדנו שמאוד נחמד שטכנולוגיית קו השער סייעה לשופט לאשר שער היסטורי לצרפת, אבל אם הכדורגל רוצה להמשיך להתקדם ברמה הטכנולוגית ולהתחיל להתקרב לענפי ספורט אחרים, שכבר עשו את השדרוג מזמן, הוא חייב למצוא פתרונות גם לסיטואציות אחרות במשחק ולא רק לכדור שעבר או לא עבר את הקו, מצב שלא קורה יותר מדי פעמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully