וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס סוארס: "אני כשיר ב-100 אחוז למשחק מול אנגליה"

אחרי ההפסד המפתיע לקוסטה ריקה, נבחרת אורוגוואי קיבלה בשורות טובות מכוכבה לקראת המשחק הבא: "אני מרגיש טוב באימונים, עד המפגש מול האנגלים אוכל לשחק"

לואיס סוארס, נבחרת אורוגוואי. GettyImages
קרב מעניין מול חבריו מליברפול. סוארס/GettyImages

נבחרת אורוגוואי נחלה מפלה גדולה במשחק הפתיחה שלה במונדיאל 2014 עם הפסד 3:1 מול קוסטה ריקה. אחת הסיבות להופעה האומללה של האלביסלסטה הייתה חסרונו של כוכבה הפצוע לואיס סוארס. אולם הערב (שני) שחרר כוכבה של ליברפול הצהרה מעודדת מאוד לקראת המפגש הבא מול אנגליה. "אני כשיר במאה אחוז", אמר סוארס שעבר ניתוח בברכו לפני כחודש ומאז מנסה לחזור למוטב.

הניתוח של סוארס עבר בהצלחה, אבל בשל הזמן הקצר שקיבל להתאוששות, הוא לא היה כשיר למפגש מול קוסטה ריקה. אורוגוואי תשחק מול אנגליה במפגש בין שתי המפסידות של מחזור הפתיחה בבית ד' שבו המפסידה תאבד סיכוי להעפיל לשמינית הגמר.

"ידעתי שזה יהיה קשה להיות כשיר למשחק מול קוסטה ריקה, אבל עכשיו יש לי מספיק זמן להחלים לחלוטין ולפתוח מול האנגלים", הוסיף סוארס, "התאמנתי היום עם הנבחרת ואני מרגיש טוב. לא איבדתי את התשוקה שלי ולרגע לא חשבתי שאחמיץ את המונדיאל הזה". בהתחשב בעובדה שהמפגש מול אנגליה הוא משחק של להיות או לחדול עבור האורוגוואי, אוסקר טבארס צפוי להציבו בחוד ההתקפה, אולי על חשבונו של דייגו פורלאן המאכזב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully