וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי: "כרגע הולנד וגרמניה הכי טובות במונדיאל"

כוכב נבחרת ארגנטינה סיפק את הדעה שלו לגבי המונדיאל: "אנחנו צריכים להשתפר. אתם צריכים לשאול את סאבלה למה הוא פתח כל כך הגנתי"

אימג'בנק GettyImages
ליאונל מסי נבחרת ארגנטינה. AP
"אנחנו צריכים להשתפר". מסי/AP

ליאונל מסי התראיין היום (שלישי) וסיפר על הרשמים שלו מהמונדיאל עד עכשיו, על היכולת של נבחרת ארגנטינה, על היכולת שלו עצמו נגד בוסניה ועל המאמן שלו, אלחנדרו סאבלה.

"במחזור הראשון, הנבחרות הכי טובות היו הולנד וגרמניה", אמר מסי על השתיים שהרשימו אותו יותר מכל עד כה, "אבל זה לא אומר יותר מדי, בגלל שככל שהטורניר נמשך, כל הנבחרות משחקות יותר טוב".

על הניצחון נגד בוסניה אמר הפרעוש: "יש הרבה דברים בהם אנחנו צריכים להשתפר, עשינו הרבה טעויות. במהלך המחצית הראשונה היו לי בעיות לקבל את הכדור והייתי לא מפוקס. איבדתי כמה כדורים מעצבנים".

"במחצית סאבלה הבין שהיינו יותר מדי מאחור ולכן חשוב לשחק עם מספר שיטות. במחצית השנייה שיחקנו כמו שאנחנו רגילים לשחק וכמו ששיחקנו במוקדמות ובמשחקי ידידות. לא נתנו להם הזדמנות לשחק את המשחק שלהם במחצית השנייה ולמרות שלא היינו טובים כמו שקווינו, היינו מספיק טובים בכדי לנצח".

על סאבלה: "אתם צריכים לשאול את סאבלה למה הוא פתח כל כך הגנתי, אולי בגלל שזה המשחק הראשון. אנחנו חייבים לעבור שלב, אבל אף אחד לא ייתן לנו שום דבר בחינם. אולי הוא תיכנן שבמחצית השנייה ניקח יותר סיכונים כמו שבסוף קרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully