וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאביו קאפלו: "לא קל להגיב לשער שספגנו"

מאמן רוסיה היה מרוצה מהתגובה של שחקניו לאחר השער המטופש שספג אקינפייב. הונג מיונג-בו: "השחקנים עשו מה שביקשתי"

אוי, אקינפייב/AP

ערב סיום המחזור הראשון במונדיאל 2014, מספר תוצאות התיקו עמד על אחד בלבד, כשניגריה ואירן סיימו ב-0:0. הלילה (בין שלישי לרביעי) קיבלנו עוד שני משחקים ללא הכרעה, האחרון שבהם הגיע עם ה-1:1 של רוסיה ודרום קוריאה. הנבחרת של פאביו קאפלו, שהאמינה כי היא מסוגלת להעפיל לשמינית הגמר מהבית הנוח אליו הוגרלה נראתה רע, סבלה מטעות נוראית של השוער שלה, איגור אקינפייב, ויצאה בשן ועין עם הנקודה. ודרום קוריאה? היא הציגה משחק לחימה נהדר והרבה התלהבות, אך תהיה חייבת להיות מדוייקת יותר לקראת השלבים המכריעים של שלב הבתים.

מספרים

* אלכסנדר קרז'אקוב השתווה לולדימיר בסצ'סטניך כמלך שערי נבחרת רוסיה (מאז פירוק ברית המועצות). לשניים יש 26 שערים בנבחרת.

* לראשונה בתולדות המונדיאלים, ארבעה שערים ברציפות נכבשו על ידי ארבעה מחליפים: פלאיני ומרטנס הבלגים, קאון-הו הדרום קוריאני וקרז'אקוב הרוסי.

* נבחרת רוסיה, או ברית המועצות, לא רשמה תיקו במונדיאל מאז 1986 ועד למשחק הזה.

* זו גם הפעם הראשונה מאז שלב הבתים ב-1982 בה רוסיה נקלעת לפיגור 1:0 ולא מפסידה את המשחק.

* המשחק היחיד תחת פאביו קאפלו אותו ניצחה רוסיה לאחר שנקלעה לפיגור 1:0 היה 1:2 במשחק ידידות מול אותה דרום קוריאה, בנובמבר האחרון. הפעם זה לא עבד.

* זו הפעם הרביעית ברציפות בה רוסיה לא כובשת במחצית הראשונה במשחק במונדיאל. הנתון הזה שווה לרצף הכי גרוע של הרוסים, שנקבע בין 1958 ל-1962.

* למעשה, כל שמונה השערים האחרונים של רוסיה במונדיאל הגיעו במחצית השנייה.

* זוהי הפעם הראשונה אחרי שלושה מונדיאלים רצופים בה דרום קוריאה לא פותחת עם ניצחון.

עוד באותו נושא

דרום קוריאה ורוסיה סיימו ב-1:1

לכתבה המלאה
לי קאון-הו נבחרת דרום קוריאה כובש שער. GettyImages
אם יהיו מרוכזים יותר מול השער, הם עוד יכולים להגיע רחוק. קאון-הו/GettyImages

מאמן רוסיה, פאביו קאפלו, אמר: "היה משחק טוב. הם התחילו טוב ואז התעייפו. לא קל להגיב לשער שספגנו והתגובה של השחקנים הייתה מאוד טובה. זה משהו חשוב מאוד עבורי. היה לנו זמן לכבוש שוב, אבל זה מה יש. קרז'אקוב הוא שחקן מצוין והוא תמיד יכול לכבוש שערים".

כובש שער השוויון, אלכסנדר קרז'אקוב, הוסיף: "היה חם מאוד במהלך המשחק. התרגשנו בפתיחה ובגלל זה התחלנו את המשחק לאט. שערים כמו שספגנו קורים, לא צריך לדבר על זה יותר מדי".

קפטן נבחרת רוסיה ואסילי ברזוצקי: "כפי שאתם יכולים לתאר, היינו מתוחים, כי זה המונדיאל הראשון של רוסיה זה הרבה זמן. אלכסנדר קרז'אקוב הוא היחיד שהיה בטורניר הזה לפני 12 שנה והניסיון שלו עזר לנו ועש את ההבדל. הקבוצה שלנו לא הכי צעירה, שיחקנו במעמדים גדולים, אבל אי אפשר להשוות את גביע העולם לטורנירים אחרים. אני מרגיש שהיינו צריכים לנצח במשחק הזה".

אלכסנדר קרז'אקוב נבחרת רוסיה חוגג שער. GettyImages
לא צריך לדבר יותר מדי. קרז'אקוב/GettyImages

מאמן דרום קוריאה הונג מיונג-בו: "השחקנים עשו מה שביקשתי הם, אני מודה להם על המשחק הזה, אנחנו צריכים להתמקד בקצב שלנו ולהיות מאורגנים יותר. עכשיו אנחנו חייבים להתאושש מהר ולהתכונן למשחק נגד אלג'יריה". על הכנסתו של לי קאון-הו, ששער שלו, בעזרתו האדיבה של השוער איגור אקינפייב, אמר מיונג-בו: "תכננתי להכניס אותו כששחקני ההגנה של רוסיה עייפים, הוא עשה עבודה נהדרת והבקיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully