וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביזאר מונדיאל: הסבא צולל, לאוצ'ואה יש 6 אצבעות?

ואן פרסי זוכה למחווה נהדרת מסבו, שוער מקסיקו מטריף את הרשת, שחקני אנגליה מתעללים במסאז'יסט שלהם, שוטר בלגי מתחיל חגיגה ברחוב, ואיפה ממרח הקסם של אורוגוואי?

מערכת וואלה!

הגיבור החדש של המונדיאל הוא ללא ספק גיירמו אוצ'ואה, שוער נבחרת מקסיקו, שעצר אתמול (שלישי) את ברזיל במו ידיו וסיפק את אחת ההופעות הגדולות של שוער מאז שהחל הטורניר בברזיל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכול החל ממתיחה של 1 באפריל? אוצ'ואה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לצד ההתעניינות שהחלה מצידן של ארסנל וליברפול שחושבות על צירופו של השוער שנחשב לשחקן חופשי, נראה שגם ברשתות החברתיות הוא מעורר הרבה מאוד עניין. אוצ'ואה, שרשם מספר הצלות גדולות מול הסלסאו, זכה כבר למספר ממים, תמונות ערוכות שמשלבות בתוכן את האירוע בצורה משעשעת.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בזמן המשחק, אגב, החלו להיות מופצים באמצעות רשת הטוויטר תמונות של אוצ'ואה כשהוא מנופף לשלום ובידו נראות לא פחות משש אצבעות. התמונה כמובן עברה עיבוד מחשב ולשוער שכבר זכה להשוואות לגורדון ברנקס אין באמת שש אצבעות, אבל כבר החלו נסיונות לפענח מה עומד מאחורי התעלול הזה, כשאחת הסברות היא שמדובר בבדיחה במסגרת 1 באפריל מ-2012 אז אוצ'ואה היה מועמד לעבור לפולהאם.

הבלוג של יוכין: סיפורו המופלא של אוצ'ואה

אוצ'ואה: "זה המשחק של חיי"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רגע לפני המשחק מול אוסטרליה, בהולנד עדיין עוסקים בנגיחת הדג המופלאה של רובין ואן פרסי שפתחה את ההצגה מול ספרד במשחק הפתיחה של האוראנג' במונדיאל. הולנדים רבים כבר צילמו את עצמם מחקים את חלוץ מנצ'סטר יונייטד בזמן צלילתו לכדור שהרים לו באומנות דיילי בלינד, והיום פורסם חיקוי מוצלח במיוחד, לא בשל איכותו, אלא בשל מבצעו. החקיין היה לא אחר מאשר ווים ראס, סבו בן ה-93 של ואן פרסי, שהגדיר את השער כ-"הישג נפלא", וציין שהוא מסוגל לשחזר אותו גם בגילו המופלג בשל העובדה שהיה מתעמל בצעירותו.

סבו של רובין ואן פרסי מחקה את נגיחת הדג של נכדו. טוויטר, צילום מסך
סבו של רובין ואן פרסי מחקה את נגיחת הדג של נכדו/צילום מסך, טוויטר

אחרי שאיבדה במשחקה הראשון בברזיל את הפיזיותרפיסט שלה בפציעה הזויה, נבחרת אנגליה דואגת לשמח את שאר אנשי הצוות הרפואי. אמש חגג פול סמול, המסאז'יסט של נבחרת שלושת האריות, את יום הולדתו ה-50, והשחקנים החליטו לחגוג לו בדרכם הייחודית: הקפטן סטיבן ג'רארד, יחד עם גלן ג'ונסון, ג'ו הארט וכמה מחבריהם, קשרו את סמול המופתע לכיסא, השליכו אותו לאמבטיית קרח, ולאחר מכן אף פרסמו סרטון עם מעלליהם באינסטגרם.

ארסן ונגר, שנמצא בברזיל כפרשן של הטלוויזיה הצרפתית, הסכים לבקשת אחד המקומיים לתמונה משותפת בזמן בילוי בחוף הים, וגילה במהירות את תמונתו החשופה מככבת ברשתות החברתיות

ארסן ונגר מצולם על חוף הים בברזיל. טוויטר, צילום מסך
ארסן ונגר מצולם על חוף הים בברזיל/צילום מסך, טוויטר

לכלב הזה קוראים ג'ורג'ס, והוא כבר זכה ליותר מ-150 אלף צפיות ביו טיוב, של גולשים שהתלהבו מההתלהבות הבלתי נגמרת שלו משידורי המונדיאל

* הרשויות בברזיל הודיעו כי הוחרמו יותר מ-39 ק"ג של ממרח קרמל שהובא במיוחד לנבחרת אורוגוואי לברזיל. הממרח, הידוע בשמו דולסה דה לצ'ה, פופולרי מאוד באורוגוואי, אבל הרשויות בברזיל טוענות שהוא עשוי מחלב ולכן זקוק לאישורים מיוחדים לפני הכנסתו למדינה. רבים באורוגוואי האשימו את המחסור בדולסה דה לצ'ה בהפסד לקוסטה ריקה. "זה הסוד להצלחה שלנו", אמרו בנבחרת.

צפו: כך משטרת בלגיה חוגגת את ניצחון הנבחרת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully