וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורוגוואי - אנגליה: סוארס מחכה להטביע את האנגלים

החלוץ אמור לחזור להרכב אורוגוואי כדי להחזיר אותה לתמונת ההעפלה ולהרחיק משם את שלושת האריות ושלל חבריו מליברפול. הודג'סון עשוי לוותר על רוני, אוקסלייד צ'מברליין כשיר (ה', 22:00, ערוץ 1 ו-HD)

מחזור 2מחצית19/06/2014
אורוגוואי
    0:1
      אנגליה

      טריוויה

      * אנגליה מעולם לא ניצחה את אורוגוואי במסגרת גביע העולם. בשני המפגשים שלהם בהיסטוריה של הטורניר אורוגוואי ניצחה פעם אחת (2:4 ברבע גמר מונדיאל 1954) ומשחק נוסף הסתיים בתיקו (0:0 ב-1966).

      * המפגש האחרון בין שתי הנבחרות אירע לפני 8 שנים, במשחק ידידות באנפילד. אנגליה ניצלה 1:2 משערים של שני שחקנים שלא נכללים בסגל הנוכחי - ג'ו קול ופיטר קראוץ'.

      * נתון מעודד לרוי הודג'סון וחבורתו: נבחרת שלושת האריות כבשה בכל שמונת המשחקים האחרונים שלי בגביע העולמי מול נבחרות דרום אמריקאיות.

      * אורוגוואי חוזרת לסאו פאולו, שם שיחקה שם פעמיים בטורניר ההיסטורי ב-1950, אותו סיימה עם הזכייה השנייה בתולדותיה. היא סיימה אז פעם אחת בתיקו ופעם אחת בניצחון.

      * דניאל סטארידג' הוא השם החם של אנגליה לאחרונה. חלוץ ליברפול כבש שלושה שערים בארבעת ההופעות האחרונות במדי הנבחרת.

      * ויין רוני עדיין מחפש את השער הראשון שלו במונדיאל. יהיה זה משחקו העשירי בגביע העולמי.

      * לאורוגוואי אין היסטוריה טובה במיוחד במשחק השני בגביע העולמי. הם ניצחו רק אחד כזה מתוך שישה לאורך ההיסטוריה.

      * אורוגוואי ספגה כרטיס אדום בשני משחקיה האחרונים בגביע העולם.

      * אנגליה מעולם לא ספגה שני שערים ויותר בשלושה משחקים רצופים. לואיס סוארס (אם ישחק), אדינסון קבאני וחבריו יכולים לקבוע אם כן שיא שלילי.

      דניאל סטארידג' שחקן אנגליה חוגג. GettyImages
      עולה להתקפה. טבארס/GettyImages

      מפתחות והכנות

      אורוגוואי:

      אחרי ההפסד הסנסציוני לקוסטה ריקה, הסלסטה מחכים למשיח. למשיח הזה קוראים לואיס סוארס, ועל פי דיווחים, הוא אמור לחזור מחר כדי להושיע את אורוגוואי דווקא במשחק הפיקנטי והקשה מול מכריו מנבחרת אנגליה. לא פחות מחמישה מחבריו של החלוץ הנפלא מליברפול אמורים להתמודד מולו על כר הדשא מחר, אך בהתחשב במצבה הרעוע של אורוגוואי בבית ובברכו המחלימה מפציעה, אין לו שום פנאי לסנטימנטים.

      אוסקר טבארס יודע שמולו תעמוד נבחרת חזקה ומוכשרת שגם היא נלחמת על חייה, אך מתכוון על פי הדיווחים מהאימון המסכם להעביר הילוך ולפתוח בהרכב התקפי יותר, הכולל שלושה חלוצים - סוארס, אדינסון קבאני ודייגו פורלאן. הקפטן דייגו לוגאנו פצוע ואת מקומו יתפוס סבסטיאן קואטס או חוסה מריה חימנס. עוד שינוי בהרכב של הסלסטה צפוי בעמדת המגן הימני, כשחורחה פוסילה יחליף את מקסי פריירה המושעה. כריסטיאן סטואני יהיה זה שייפגע משינוי המערך ויפנה את מקומו בקישור לטובת לואיס סוארס שנכנס למשבצת החלוץ. הפסד של אורווגוואי, והיא בחוץ.

      sheen-shitof

      בהנחה בלעדית

      החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

      בשיתוף Epilady
      ויין רוני, ג'ורדן הנדרסון, נבחרת אנגליה. GettyImages
      יאבד את מקומו בהרכב? רוני במרכז/GettyImages

      אנגליה:

      וממאוכזבת אחת למאוכזבת שנייה. כמעט כמדי טורניר גדול, שלושת האריות שוב קרסה ברגע האמת ונכנעה לאיטליה, למרות שהציגה יכולת לא רעה בכלל ברוב שלבי המשחק. לעומת אורוגוואי, תמונת הסיכויים שלה להעפלה לשמינית הגמר מעט טובה יותר, בזכות המשחק שמחכה לה מול קוסטה ריקה, אותה תוכל לעקוף במידה שזו תפסיד לאיטליה.

      הסוגייה שמטרידה יותר מכל את רוי הודג'סון היא כושרו של ויין רוני, שלמרות שקיבל את הקרדיט בהרכב מול האזורי, הציג יכולת חלשה ועשוי לפנות את מקומו בהרכב לטובת אדם לאלאנה, שהכניס ניצוץ באנגליה עם כניסתו כמחליף במשחק הקודם. למעט רוני, הודג'סון לא צפוי לערוך שינויים רבים. דניאל סטארידג' וראחים סטרלינג ימשיכו לנסות להוביל את ההתקפה של האנגלים, ג'רארד והנדרסון יהיו אמונים על השליטה במרכז השדה מהקישור האחורי. אלכס אוקסלייד צ'מברליין, שחוזר מפציעה, ערך אימון מלא אמש ועשוי לקבל דקות משחק.

      לואיס סוארס, נבחרת אורוגוואי. GettyImages
      אף אחד באנגליה לא נותר אדיש אליו. סוארס/GettyImages

      יעמוד למבחן: לואיס סוארס (אורוגוואי)

      כולם מכירים את לואיס סוארס באי הבריטי. חלקם שונאים אותו, חלקם אוהבים אותו, אבל אף אחד לא נשאר אדיש אליו. אחרי עונה אדירה במדי ליברפול שלא הספיקה לתואר האליפות, החלוץ הנפלא יראה במשחק החזרה שלו מהפציעה הרבה פרצופים מוכרים, אך יצטרך לספק את הסחורה באופן מיידי. המפגש הפיקנטי שהזדמן לו מול האנגלים הופך למסקרן עוד יותר בהתחשב במצב האקוטי של שתי הנבחרות. הצגה שלו תתפוס שתי ציפורים במכה אחת: היא תהווה דחיפה משמעותית עבור אורוגוואי לשמינית הגמר, ובנוסף תעיף כמעט בוודאות את אנגליה מתמונת ההעפלה. עכשיו רק נותר לפשוט את האימונית ולשחק.

      הרכבי הקבוצות

      אצטדיון: ארנה קורינתיאנס, סאו פאולו
      קהל: 62575

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        4
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully