וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולומביה - חוף השנהב: קרב על ראשות בית ג'

שתי הנבחרות רשמו ניצחונות במשחק הפתיחה ונאבקות על המקום הראשון בבית. הקפטרוס מקבלים חזרה את פרדי גוארין ויותירו את ג'קסון מרטינס על הספסל. אצל הפילים: דרוגבה צפוי לעלות שוב כמחליף (ה', 19:00, ערוץ 1 ו-HD)

מחזור 2מחצית19/06/2014
קולומביה
    0:0
      חוף השנהב

      טריוויה

      * שתי הנבחרות מעולם לא נפגשו בעבר.

      * ה-0:3 על קולומביה במשחק הקודם היה הניצחון הגבוה ביותר אי פעם של קולומביה במונדיאלים.

      * ב-2006 חוסה פקרמן ניצח את חוף השנהב כמאמן נבחרת ארגנטינה עם 1:2, במשחקו הראשון כמאמן במונדיאלים.

      * בשני המפגשים של הפילים מול יריבות דרום אמריקאיות במונדיאלים הם נכנעו: 3:1 לברזיל ב-2010, וכאמור 2:1 לארגנטינה ב-2006. את שני השערים המצמקים כבש דידייה דרוגבה.

      * בשני המפגשים של קולומביה מול יריבות אפריקאיות במונדיאלים היא רשמה מאזן של ניצחון והפסד: 2:1 לקמרון בהארכה בשמינית הגמר ב-1990, ו-0:1 על טוניסה בשלב הבתים ב-1998.

      * בשניים משלושת הניצחונות שלה במונדיאלים, חוף השנהב חזרה אחרי שספגה את השער הראשון: ב-2:3 על סרביה ב-2006, וב-1:2 על יפן במחזור הקודם.

      * 7 מתוך 11 השערים של הפילים במונדיאלים הגיעו אחרי הדקה ה-60. כזכור, מול יפן הם כבשו בדקות ה-64 וה-66 בדרך למהפך.

      מאמן נבחרת קולומביה חוסה פקרמן. GettyImages
      זוכר את חוף השנהב לטובה. פקרמן/GettyImages

      מפתחות והכנות

      קולומביה:

      הקפטרוס נראו מצוין בעיקר במחצית השנייה מול יוון, ניצחו 0:3 והעלו את רף הציפיות. הפעם מחכה להם אתגר לא קל, בדמות נבחרת שבניגוד ליוון ההגנתית, מסוגלת לחשוף את נקודות התורפה ההגנתיות שלה. חוסה פקרמן נאלץ להסתדר הפעם ללא חלוץ סביליה קרלוס באקה הפצוע, אך למזלו פרדי גוארין המצוין מאינטר שב לאחר שריצה עונש השעיה, ויפתח בהרכב. גם ויקטור איברבו עשוי לאבד את מקומו בהרכב לטובת חואן קינטרו. ג'קסון מרטינס, שפתח על הספסל באופן מפתיע במשחק הפתיחה, עשוי להמתין שוב להזדמנות שלו ולראות את טאופילו גוטיירס, שכבש את אחד השערים ב-0:3 על יוון, פותח. ניצחון יעניק לקולומביה כרטיס לשמינית הגמר כמעט בוודאות.

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

      בשיתוף zap doctors
      ג'קסון מרטינס, נבחרת קולומביה. GettyImages
      ימתין על הספסל. מרטינס/GettyImages

      חוף השנהב:

      הפילים צלחו בקושי רב את המבחן הראשון מול יפן, ונחלצו מפיגור בדרך ל-1:2. נראה שגם הכניסה של דידייה דרוגבה מהספסל, שהפיחה חיים בחוף השנהב ועוררה אותה בדרך לקאמבק, לא שכנעה את המאמן סברי לאמושי, שצפוי לפתוח בהרכב דומה, עם החלוץ וה-כוכב כסופר סאב שלא פותח ב-11. ווילפריד בוני, סלומון קאלו וז'רביניו יאיישו שוב את העמדות הקדמיות, ודרוגבה יעלה בהמשך מהספסל. גם קולו טורה נותר על הספסל, בעוד אחיו כמובן יחזיק את מרכז המגרש. מי תנצח בקרב על ראשות בית ג'?

      פרדי גוארין, נבחרת קולומביה. AP
      צריך להשתלב בקישור המעובה של קולומביה. גוארין/AP

      יעמוד למבחן: פרדי גוארין (קולומביה)

      לא קל להתברג בקישור העמוס גם כך של הקפטרוס, שכולל את חאמס רודריגס שנראה במשחק הראשון כמו בעל הבית הבלעדי ואת חואן קואדרדו, שנצץ עם שני בישולים מול יוון. קשר אינטר יצטרך לעשות את זה, ובו בזמן לאפשר לשני חבריו להמשיך להוביל. אחרי שהיה מועמד לצ'לסי והוזכר כאחד המלפפונים החמים של ינואר, גוארין נשאר בסן סירו וסיים את העונה באינטר. כדי להפוך לשם לוהט גם בקיץ הקרוב, עליו להוכיח את עצמו במונדיאל.

      הרכבי הקבוצות

      אצטדיון: מאנה גארינצ'ה, ברזיליה
      קהל: 68748

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully