וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס סוארס: "לפני המשחק חלמתי שאכבוש צמד מול אנגליה"

כוכב אורוגוואי חגג אחרי שקבר את אנגליה: "ענינו לכל המבקרים". הודג'סון: "לא התמודדנו עם ההתקפה שלהם". באלוטלי: "אם ננצח את קוסטה ריקה, אני רוצה נשיקה ממלכת אנגליה". וגם: כל המספרים

הוא חזר. סוארס בטירוף/GettyImages

נבחרת אנגליה מעולם לא הודחה בשלב הבתים של מונדיאל בו היא השתתפה, אבל הערב (חמישי) שחקניו של רוי הודג'סון התקרבו מאוד להדחה מוקדמת אחרי הפסד 2:1 לאורוגוואי בעוד משחק דרמטי ומרתק במונדיאל הנפלא הזה. שתי הנבחרות הגיעו למפגש הזה אחרי הפסדים, אבל לצערם של האנגלים, אורוגוואי קיבלה בחזרה את לואיס סוארס. כוכב ליברפול חזר מהפציעה היישר למשחק הזה וקבר את האנגלים עם צמד מדהים (39 ו-85). ויין רוני כבש שער בכורה במונדיאלים והשווה זמנית בדקה ה-75, אבל סוארס היה עם המילה האחרונה. כעת, כל תוצאה מלבד ניצחון של איטליה מחר על קוסטה ריקה תדיח את האנגלים באופן סופי. הסלסטה ייאבקו מול איטליה על ראשות הבית במחזור האחרון. אגב, גם מריו באלוטלי יודע שאנגליה תלויה באיטליה, וצייץ: "אם אנחנו מנצחים את קוסטה ריקה, אני רוצה נשיקה, ברור שעל הלחי, ממלכת אנגליה".

המספרים

* זו הפעם הראשונה שנבחרת אנגליה הפסידה את שני משחקי הפתיחה שלה במונדיאלים. אף נבחרת בעבר לא העפילה משלב הבתים אחרי שני הפסדים במחזורי הפתיחה.

* ההפסד של אנגליה לאורוגוואי היה השלישי הרצוף שלה במונדיאלים ויש לה רק ניצחון אחד משבעת משחקיה האחרונים בגביע העולמי.

* רוי הודג'סון עם ארבעה הפסדים רצופים במונדיאלים - שניים עם שוויץ ושניים עם אנגליה.

* נבחרת אנגליה מעולם לא הודחה בשלב הבתים של מונדיאל בו היא השתתפה

* זה היה ניצחון ראשון של אורוגוואי על נבחרת שזכתה בגביע העולמי מאז 1966.

* ויין רוני הבקיע את השער הראשון שלו במונדיאלים והשווה את מאזנו של מייקל אוואן במקום הרביעי בתולדות הנבחרת עם 40 שערים בינלאומיים.

* אדינסון קבאני היה מעורב בשלושה מתוך ארבעת שעריה האחרונים של אורוגוואי במונדיאלים (שני גולים ובישול).

* לואיס סוארס הוא שחקן הפרמיירליג השישי שכובש נגד נבחרת אנגליה במונדיאל. קדמו לו שידי, פטרסקו, מולדובאן, אלכסנדרסון ודמפסי.

* סוארס הוא השחקן השישי שמבקיע 40 שערים או יותר עבור נבחרתו בדרום אמריקה. קדמו לו אגדות כמו פלה (77), רונאלדו (72), באטיסטוטה (56), רומאריו (55) וזיקו (48).

שוב אנגליה מפשלת

סוארס חזר וניצח את אנגליה עם צמד

לכתבה המלאה
רוי הודג'סון, מאמן נבחרת אנגליה. GettyImages
בדרך להדחה מוקדמת. הודג'סון/GettyImages

מנג'ר אנגליה, רוי הודג'סון אמר בסיום: "עשינו עבודה טובה כדי לחזור למשחק ויכולנו לנצח עם הדומיננטיות שלנו בסיום, אבל כמובן שהם הבקיעו. אני מאוד מאוכזב. הגענו עם תקוות כל כך גבוהות ולא הצלחנו לספק את הסחורה. זה עצוב, הסיכויים שלנו עכשיו ממש קלושים". כשנשאל האם הוא מאוכזב משחקן ספציפי אמר המנג'ר: "אף שחקן לא איכזב אותי, את הקבוצה או את המדינה. עמדנו טוב ושלטנו בכדור אבל לא הצלחנו להבקיע. שיחקנו מול נבחרת חזקה מאוד הגנתית, כולם ניסו כמה שהם יכולים ומצב הרוח שפוף מאוד. קשה לדעת מה לומר.

הודג'סון הוסיף: "האמנו שאנחנו מסוגלים להשיג את התוצאה הטובה, אבל לא הצלחנו להתמודד עם ההתקפה בסופו של דבר של אורוגוואי. לואיס סוארס הבקיע צמד, השער הראשון היה נהדר, מהרמה הכי גבוהה שיש. השער השני היה פשוט חוסר מזל מבחינתנו, והוא פשוט לא טעה".

פיל ג'אגיילקה, בלם נבחרת אנגליה אמר בסיום: "זה היה שובר לב. שיחקנו כל כך טוב בחלקים מהמשחק אבל זה לא הלך לכיוון שלנו. הכדור הלך לסוארס ואתה פשוט מקווה שהוא יחמיץ, אבל במקום זה הוא פוגע במטרה ומנצח את המשחק. זה דומה לסיפור שהיה לנו מול איטליה, שיחקנו טוב אך זה לא הספיק. הם כבר היו בלחץ אחרי שהבקענו. כולם פשוט הרוסים פה, למרות שיש עוד סיכויים קטנים. אנחנו צריכים להגיע מול קוסטה ריקה ולתת הופעה טובה כדי לצאת עם משהו".

לואיס סוארס שחקן נבחרת אורוגוואי. GettyImages
איזה סיפור. סוארס חוגג/GettyImages

ומה היה ללואיס סוארס להגיד? כוכב ליברפול התקשה לעצור את הדמעות בסיום ואמר: "זה מדהים. אמרתי לחברים שלי לנבחרת שחלמתי שאני כובש צמד במשחק הזה. היינו חייבים לנצח, ושיחקנו כמו שאורוגוואי משחקת במשחקים כאלה. עכשיו אנחנו חושבים על איטליה, עוד יריבה קשה וחשובה. אנשים צחקו על הפציעה שלי, אבל חיכיתי לרגע הזה וסבלתי הרבה כדי לחזור מהפציעה. ענינו על הביקורות שהיו נגדנו, זו התשובה לכל אלה שאמרו דברים רעים על הנבחרת שלנו. עכשיו אנחנו צריכים לנוח ולנצח במשחק האחרון".

אדינסון קבאני, שבישל את השער הראשון של סוארס אמר: "אושר גדול וחגיגה ענקית לאורוגוואי. זה משמח מאוד לנצח ככה משחק כל כך קשה. כולם העלו את הרמה שלהם מהמשחק הקודם והיינו ראויים לניצחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully