וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיתוני אנגליה ציניים מתמיד: "סוארס בעט לנו בשיניים"

"סאן" יצא בכותרת "אנחנו עוברים!" והסביר איך ולמה, וגם שאר הפרשנים שופכים סופרלטיבים: "הפסד אומלל, ימים טראומתיים, מבוכה גדולה, זה היה חייב להיות סוארס". הודג'סון: "אני לא מתכוון להתפטר"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קלאסי. "סאן"/מערכת וואלה!, צילום מסך

"הסיכויים שלנו נמוכים בצורה שלא תיאמן", הודה מאמן אנגליה רוי הדג'סון אחרי ההפסד לאורוגוואי בתוצאה 2:1, ועתה ממלכה שלמה דורשת את ראשו. הפסד השני ברציפות שספגה נבחרת שלושת האריות במונדיאל גרמו לאכזבה גדולה בקרב אוהדיה, אבל ככל שזה תלוי במאמנה, הוא ימשיך להישאר על הקווים. "אין לי כל כוונה להתפטר מהתפקיד. אני מאוכזב מאוד, אבל אני לא חושב שעליי לעזוב את התפקיד", הצהיר הודג'סון. "אם ההתאחדות הנאגלית תחשוב שאני לא האיש הנכון לאמן את אנגליה , אז ההחלטה תבוא מצדם, לא מצדי".

כצפוי, כמו תמיד, עיתוני אנגליה קוטלים את הנבחרת אחרי האכזבה במונדיאל. אנגליה עדיין לא הודחה סופית, אבל אחרי ההפסד לאורוגוואי האנגלים זקוקים לנס. הצהובון "סאן" סיפק עוד שער ציני ומשעשע, שמסביר את הסיטואציה. "אנחנו עוברים!", נכתב בגדול, על רקע התמונה של הבן של ויין רוני בוכה, ובכותרת המשנה נכתב: "אל תבכה קאי, אם איטליה תנצח את קוסטה ריקה היום... ואם סוארס וחבריו יפסידו לאיטליה... ואבא יכבוש צמד (או יותר) נגד קוסטה ריקה... אז - אנחנו עוברים!".

סם וואלאס כתב ב"אינדיפנדנט" ש"בטורנירים קודמים ההדחה הייתה איטית, מרה וכואבת, הפעם זה יהיה קצר ומתוק... אורוגוואי הענישה עם חלוץ שלא שיחק משחק רשמי מאז שנגמרה העונה... איזו דרך אומללה להפסיד".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"בעיטה לשיניים". "מירור"/מערכת וואלה!, צילום מסך

הכותרת ב"אקספרס" קראה "נקרענו על ידי סוארס", הכותרת ב"מירור" קראה "בעיטה לשיניים", בעוד דניאל טיילור כתב ב"גרדיאן" ש"אחרי כל הציפיות וההכנות, אנגליה עברה חמישה ימים טראומתיים, כשראתה את לואיס סוארס חוגג... זו הפעם הראשונה שאנגליה מפסידה את שני משחקי הפתיחה שלה, בדרך לחזרה הביתה מוקדמת מהצפוי".

פרשן "הטיימס" אוליבר קיי כתב ש"המבוכה הגדולה הייתה מאחר שהשער של סוארס היה כל כך קל... מוסלרה שלח בעיטה ללא כיוון, ונגיחה לאחור של ג'רארד מצאה את סוארס שחגג... אורוגוואי הייתה באקסטזה, אנגליה שוב שבורה". הנרי ווינטר סיכם ב"טלגרף": "זה היה חייב להיות סוארס, שחבט בנבחרת שמייצגת את הפרמיירליג, הליגה שבה יש לו כזו היסטוריה. הוא כל כך חיכה לרגע הזה וקיווה להיות כשיר למשחק הזה, והחגיגות והשמחה שלו היו בהתאם".

עוד באותו נושא

אורוגוואי ניצחה את אנגליה 1:2

לכתבה המלאה
הוא חזר. סוארס בטירוף/GettyImages

ובחזרה לתגובות מסיום המשחק. מנג'ר אנגליה, רוי הודג'סון אמר: "עשינו עבודה טובה כדי לחזור למשחק ויכולנו לנצח עם הדומיננטיות שלנו בסיום, אבל כמובן שהם הבקיעו. אני מאוד מאוכזב. הגענו עם תקוות כל כך גבוהות ולא הצלחנו לספק את הסחורה. זה עצוב, הסיכויים שלנו עכשיו ממש קלושים". כשנשאל האם הוא מאוכזב משחקן ספציפי אמר המנג'ר: "אף שחקן לא איכזב אותי, את הקבוצה או את המדינה. עמדנו טוב ושלטנו בכדור אבל לא הצלחנו להבקיע. שיחקנו מול נבחרת חזקה מאוד הגנתית, כולם ניסו כמה שהם יכולים ומצב הרוח שפוף מאוד. קשה לדעת מה לומר.

הודג'סון הוסיף: "האמנו שאנחנו מסוגלים להשיג את התוצאה הטובה, אבל לא הצלחנו להתמודד עם ההתקפה בסופו של דבר של אורוגוואי. לואיס סוארס הבקיע צמד, השער הראשון היה נהדר, מהרמה הכי גבוהה שיש. השער השני היה פשוט חוסר מזל מבחינתנו, והוא פשוט לא טעה".

הבלם פיל ג'אגיילקה הוסיף: "זה היה שובר לב. שיחקנו כל כך טוב בחלקים מהמשחק אבל זה לא הלך לכיוון שלנו. הכדור הלך לסוארס ואתה פשוט מקווה שהוא יחמיץ, אבל במקום זה הוא פוגע במטרה ומנצח את המשחק. זה דומה לסיפור שהיה לנו מול איטליה, שיחקנו טוב אך זה לא הספיק. הם כבר היו בלחץ אחרי שהבקענו. כולם פשוט הרוסים פה, למרות שיש עוד סיכויים קטנים. אנחנו צריכים להגיע מול קוסטה ריקה ולתת הופעה טובה כדי לצאת עם משהו".

לואיס סוארס שחקן נבחרת אורוגוואי. AP
החזיר לאנגלים. סוארס/AP

באורוגוואי נושבות רוחות של אופטימיות בעקבות הניצחון, ואחרי ההפסד לקוסטה ריקה במשחק הפתיחה, במדינה הקטנה מדרום אמריקה יודעים שגורלם בידם. "סוארס הקדיש את הניצחון לאנגליה, החלום שלנו עדיין חי", הייתה הכותרת ב"אל פאיס". "אנגליה הייתה המדינה שבה כוכבו דרך והוא הפך לאחד החלוצים הטובים בעולם, אולי אפילו הכי טוב, אבל גם נהגו בו לא בצורה הוגנת. התקשורת הבריטית סימנה אותו כ'טיפוס'. מי לא חשב שאנגליה תוכה מגולים שהם לא של לואיס סוארס. זה היה החלום של אורוגוואי וזה מה שעשה 'הפיסטולרו'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully