וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האח הצעיר של יאיא וקולו טורה הלך לעולמו

איברהים, האח של כוכבי חוף השנהב מת בגיל 28 בזמן שהשניים היו במשחק נגד קולומביה. לפני אותו משחק סריי דייה נראה בוכה והשמועות השגויות טענו כי אביו בדיוק מת

יאיא טורה שחקן נבחרת חוף השנהב. GettyImages
טרגדיה משפחתית. טורה/GettyImages

איברהים טורה, האח הצעיר של כוכבי נבחרת חוף השנהב, יאיא וקולו טורה הלך לעולמו אמש (חמישי) בגיל 28 במנצ'סטר. איברהים היה כדורגלן מקצועני ושיחק בין היתר בקבוצת אל-סאפא הלבנונית ומיסר אל-מאקאש המצרית.

איברהים מת ממחלת הסרטן, אך לא נראה כי הידיעה על מותו הגיעה לאחים טורה לפני משחק ההפסד אמש מול קולומביה, 2:1 במסגרת בית ג' של המונדיאל. יאיא שיחק במשחק הזה, קולו היה על הספסל.

ההתאחדות של חוף השנהב שיחררה הצהרה שהודיעה על פטירתו של האח: "קולו ויאיא טורה שמעו עכשיו את החדשות על האח הצעיר שלהם, איברהים. כל המשלחת של חוף השנהב רוצה להביע את תמיכתה בשחקנים".

סריי דייה שחקן נבחרת חוף השנהב. AP
הדיווחים על מות אביו התבררו כלא נכונים. דייה/AP

הידיעה הזו הגיעה לאחר שאמש נראה שחקן אחר בנבחרת, סריי דייה, בוכה בזמן השמעת ההמנונים לפני המשחק. דיווחים בעולם טענו שאביו של הקשר הלך לעולמו שעתיים לפני המשחק, אך אלה נדחו על ידי הקשר שאמר: "הוא מת ב-2004. בכיתי מתוך גאווה לאומית".

לחוף השנהב נותר משחק אחד בשלב הבתים, מול יוון. עד כה, הפילים ניצחו את יפן וכאמור, הפסידו אמש לקולומביה. כעת יצטרכו האחים טורה להחליט מה לעשות לגבי המשך הטורניר, לאחר שנודעו להם החדשות העצובות.

הטרגדיה שלא הייתה

התמונה של דייה ששיגעה את כולם

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully