וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לכם יש את פלה, לנו את האפיפיור": הקליפים של היום במונדיאל

שדר הרדיו הארגנטיני שהשתולל משמחה בשער של מסי, החגיגות ברחובות טהרן על אף ההפסד, כוכב גנאי שמחלק כסף ברחובות ברזיל ומתיחות מעולות: הקליפים של היום במונדיאל

כמובן שאי אפשר להתחיל עם כל שחקן אחר מלבד ליאונל מסי. כך נשמע השער העילאי שלו ברדיו הארגנטינאי, וכן, בין היתר, נאמר שם על הברזילאים: "להם יש את פלה, לנו את האפיפיור". תענוג צרוף:

רציתם לדעת איך הרגיש השער המדהים מתוך האצטדיון? אז הנה צילום אוהדים של הביצוע המרהיב, וחגיגות האוהדים שהגיעו מיד אחר כך (השער בערך ב-1:01):

והנה הגרסה המצוירת לשער של מסי, או, אם תרצו, הארי פוטר:

את השער של ליאונל מסי אמש דייגו מראדונה לא זכה לראות משום שעזב מוקדם את האצטדיון, אבל את אלה של לואיס סוארס הוא ראה גם ראה, ומסתבר שגם שמח מאוד לראות את האנגלים מפסידים:

מתי בפעם האחרונה ראיתם אוהדים יוצאים לרחובות כדי לחגוג הפסד? באיראן זה קרה:

גם גאנה היתה שותפה לאחד המשחקים המלהיבים ביותר במונדיאל אמש, ואחרי הקליפ הבא של סולי מונטארי מחלק כסף לנזקקים ברחובות ברזיל, אנחנו אוהבים את הנבחרת שלו עוד יותר:

ארצות הברית תעלה הערב לאחד המשחקים הכי חשובים שלה בשנים האחרונות, וכדי להתכונן, קבלו את המתיחה האהובה עלינו עד כה במונדיאל: לפני המשחק הראשון נגד גאנה, אוהד אמריקאי יצא לרחובות עם המחשב הנייד שלו, והקרין את המפגש הקודם בין שתי הנבחרות הללו, ממונדיאל 2010. מיותר לציין שמרבית העוברים והשבים לא ממש ידעו למצוא את ההבדלים.

ואם במתיחות עסקינן, הרי שלאנגלים תמיד היה חוש הומור. כן, גם אחרי שהם מודחים מהמונדיאל. אחרת, איך תסבירו את הבחור הזה, שעבד על אנשים כאילו הוא מתכוון להתאבד בשל ההפסד לאורוגוואי?

ונסיים עם הסאטירה הנשכנית ביותר על המונדיאל הזה עד כה. היא מגיעה מאוסטרליה, מערוץ האינטרנט thejuicemedia, שמפיק מדי פעם תכנית בשם "חדשות בראפ". הפעם, הם עסקו בחוסר הצדק המשווע של פיפ"א. אל תפספסו:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully