וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיו ולבואנה: "היתרון שלנו הוא שכולנו מושכים לאותו כיוון"

ארבע שנים אחרי הפארסה בדרום אפריקה, הטריקולור מסמנים את האחדות כמפתח להצלחה. בנזמה: "אנחנו מבקיעים הרבה ומשחקים כמו קבוצה. אני עובד גם בשביל החברים שלי"

עריכה: יותם בן דוד

נבחרת צרפת המשיכה להרשים אתמול (שישי) במונדיאל 2014, הפעם עם 2:5 על נבחרת שוויץ. הטריקולור שהביסו את הונדורס 0:3 במחזור הראשון של בית ה', כבר הוליכו אמש 0:5 לפני ששוויץ צימקה.

הנבחרת הנוכחית ממשיכה להשכיח את זו מלפני ארבע שנים, שסיימה את דרכה אחרי שלב הבתים עם נקודה בודדה וקרבות פנימיים. כנראה שההבדל לעומת הטורניר הקודם הוא ברוח הקבוצתית. אתמול למשל מלאו בדיוק ארבע שנים למרד המפורסם של חלק משחקני הנבחרת במאמן ריימון דומנק במונדיאל 2010. בבוקר עוד נזכרו בצרפת באותה תקרית. בערב הטריקולור השחילו לשוויץ חמישייה.

הרבה גבות הורמו כשדידייה דשאן החליט להשאיר את סמיר נאסרי מחוץ לסגל, אבל לפחות כרגע נראה שהתוצאה מוצלחת. הנבחרת של כוכב העבר מאוחדת, ומתיו ולבואנה הסביר אמש ש"אחד מהיתרונות שלנו הוא שכולנו מושכים לאותו כיוון".

דשאן ערך כמה שינויים בהרכב לעומת זה שפתח ב-0:3 על הונדורס ואחרי המשחק הסביר ש"אני רוצה שהשחקנים שלי כל הזמן יחששו למקום שלהם בהרכב". מוסא סיסוקו למשל, הורכב אתמול על חשבון פול פוגבה שפתח נגד הונדורס. "המאמן כל הזמן אומר לנו שאנחנו 23 שחקנים, שאנחנו צריכים להיות מוכנים", אמר קשר ניוקאסל, "הערב אוליבייה ז'ירו ואני פתחנו, אבל במשחק הבא נגד אקוודור יכול להיות ששוב יהיו שינויים. כולם יכולים לשחק בכל רגע. זה מה שמאחד אותנו, שגורם לנו לעבוד יותר קשה".

קארים בנזמה שכבש שלושה שערים ובישל שניים נוספים בשני המשחקים הראשונים, השתיק את כל הביקורות שהיו עליו. "אני שמח וגאה. זה היה משחק גדול", הוא אמר אמש, "הבקענו שערים ושיחקנו כמו קבוצה... אנחנו מספקים תשובות על הדשא. לגבי עצמי, אני מרגיש מצוין, אבל יכול להשתפר. אני עובד גם בשביל החברים שלי. זה לא רק אני, זה כולם".

שחקני נבחרת צרפת, בלס מטוידי, מתיו ולבואנה, קארים בנזמה. רויטרס
חיוכים. מה הפלא? מטוידי, ולבואנה ובנזמה/רויטרס

כשהיא מצליחה, נבחרת צרפת לא רק מאוחדת, היא גם מאחדת. הברכות על ניצחון שני ברציפות והופעה נפלאה, הגיעו גם באמצעות ציוצים של ספורטאים צרפתיים.

הטניסאית מריון ברטולי: "איזה משחק. 2:5. הופעה אדירה, איזה לילה משוגע"

הטניסאי פול הנרי מתיו: "הולך לישון טוב אחרי ערב יפה... 2:5"

שחקן הרוגבי פייר רבאדאן: "אחרי הפסטיבל של נבחרת הכדורגל הערב, מקווים לניצחון של נבחרת הרוגבי מחר בבוקר!"

שחקן הכדוריד טרי אומייה, שזכה עם צרפת במדליות זהב באליפויות העולם ובאולימפיאדות ב-2008 וב-2012: "הופעה גדולה של נבחרת צרפת! ניצחון 2:5! בראבו לס בלוז!".

הטניסאי ז'וליאן בנטו התייחס לביקורת של אשתו של נאסרי על אי הזימון של בעלה: "יש חדשות מאשתו של נאסרי?"

הג'ודוקא המעוטר טדי רינה: "משחק יפהפה של לס בלוז... תמשיכו לגרום לנו לחלום"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully