וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני נבחרת אנגליה מתנצלים: "הרוסים. לא הלך לנו"

רוני פנה לאוהדים בפייסבוק לאחר ההדחה מהמונדיאל: "מצטער שלא השגנו יותר". הארט מגבה את הודג'סון: "גאה לשחק עבורו"

עוד לפני המשחק האחרון שלה במונדיאל 2014 מול קוסטה ריקה, נבחרת אנגליה כבר החלה במסע התנצלויות והפקת לקחים. האנגלים הפסידו 2:1 לאיטליה ולאורוגוואי, נותרו ללא נקודות ואמש (שישי) צפו בקוסטה ריקה מפתיעה את איטליה וגורמת רשמית להדחתם מהטורניר כבר בשלב הבתים, לראשונה מאז 1958.

ויין רוני שחקן נבחרת אנגליה. GettyImages
שבור בעקבות ההדחה. ויין רוני/GettyImages

ויין רוני, שכבש נגד אורוגוואי את שערו הראשון בקריירה בגביע העולם, פרסם היום פוסט התנצלות בפייסבוק. "אני מתנצל בפני כל האוהדים שהגיעו לכאן ובפני אלו שבבית, על כך שלא עשינו דברים טובים יותר... הרוס. אני שבור מכך שהודחנו מגביע העולם. הגענו לכל משחק עם אמונה גדולה בעצמנו, אבל לצערנו זה לא עזר".

המאמן רוי הודג'סון, שקיבל גיבוי מההתאחדות וצפוי להמשיך גם ליורו 2016, הבהיר: "אין לי שום חרטות. אני משוכנע שעשינו דברים בדרך הנכונה, עם השחקנים הנכונים. אני מאמין בזה. אני גם בטוח שנתקדם ונהיה נבחרת טובה יותר כי יש כאן שחקנים טובים. הנבחרת שלנו מתפתחת, ותמשיך להתפתח. אין צורך לפקפק בחבורת השחקנים הזו. אני מאוכזב, כמוני גם השחקנים. היו לנו ציפיות גבוהות. חשבנו שנוכל להותיר חותם, אבל בשביל זה צריך לנצח. הגענו מוכנים ובגישה הנכונה, אבל נכשלנו".

ג'ו הארט, נבחרת אנגליה. GettyImages
דיבר בשם כל השחקנים. ג'ו הארט/GettyImages

השוער ג'ו הארט אמר: "אני מדבר בשם כל השחקנים כשאני אומר שאנחנו גאים לשחק בשביל רוי הודג'סון. הוא מאמן מצוין, אדם מלא תשוקה, מישהו שיש לי המון כבוד אליו ושאני מקווה להמשיך לשחק עבורו. יש לנו מנהיגים גדולים ושחקנים מנוסים, פשוט לא הלך לנו בשני המשחקים הללו".

ג'ק ווילשר צייץ מיד אחרי הניצחון של קוסטה ריקה על איטליה, שמשמעותו הדחה אנגלית: "'המילה 'הרוס' אפילו לא קרובה לתאר את מה שאני מרגיש כרגע. אני מתנצל בפני כל האוהדים שהגיעו לעודד אותנו ובפני כולם בבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully