וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודמווינגי אופטימי: "אם נגיע לשמינית הגמר הכול אפשרי"

אחרי שכבש שער ניצחון על בוסניה, חלוץ נבחרת ניגריה קיבל תיאבון. אניימה ואוצ'ואה הם היחידים שעדיין לא ספגו. מאמן בוסניה סאפט סושיץ': "ניגריה הפתיעה אותנו"

שער ראשון בנבחרת מאז אוגוסט 2010. אודמווינגי/GettyImages

נבחרת ניגריה עשתה הלילה (בין שבת לראשון) צעד גדול מאוד לקראת העפלה לשמינית הגמר אחרי שניצחה 0:1 את בוסניה, שמצידה איבדה סיכוי להמשיך הלאה במונדיאל. הניגרים היו טובים יותר לאורך המשחק הזה ורק הצלות גדולות של בגוביץ' מנעו מהם ניצחון גבוה יותר. פיטר אודמווינגי כבש את שער הניצחון (29), אבל וינסנט אניימה היה מנע מהנשרים שוויון אכזרי אחרי שהציל ברגלו כדור מסוכן מאוד של דז'קו בתוספת הזמן. הניגרים העלו את מאזנם לארבע נקודות בעקבות הניצחון הזה וייפגשו את ארגנטינה במחזור האחרון בקרב על ראשות הבית. בוסניה תסיים קמפיין מאכזב מאוד עם מפגש חסר חשיבות מול איראן.

המספרים

* פיטר אודמווינגי כבש שער ראשון בנבחרת ניגריה מאז אוגוסט 2010.

* ניגריה הפכה לנבחרת אפריקאית הכי פורייה במונדיאלים עם 18 שערים. היא מקדימה את קמרון שלה יש 17 שערים.

* אנייימה ואוצ'ואה ממקסיקו הם השוערים היחידים שעדיין לא ספגו במונדיאל.

* לראשונה מאז 1986 נבחרת שרושמת הופעת בכורה במונדיאל לא תהיה בשמינית הגמר.

ספטן קשי מאמן נבחרת ניגריה. GettyImages
ניצחון שמבטיח לו כמעט בוודאות מקום בשמינית הגמר. קשי/GettyImages

פיטר אודמווינגי, כובש שער הניצחון אמר בסיום: "16 שנה לא ניצחנו במונדיאל, כך שאנחנו מאוד נרגשים. היינו צריכים את הניצחון הזה. לבוסניה יש שחקנים נפלאים, כך שאנחנו שמחים מאוד על הניצחון ועל המשחק הטוב שלנו אחרי ההופעה הלא טובה שלנו במשחק הקודם (מול איראן). הגול הזה חשוב לי מאוד אבל הניצחון היה תוצאה של מאמץ של כולנולא חשבתי שאבקיע גול ניצחון במשחק כל כך חשוב".

החלוץ הביע אופטימיות לגבי ההמשך: "ניצחונות משפיעים על אנשים בדרכים שונות. אנחנו מביטים קדימה כעת ואם נגיע לשמינית הגמר הכל אפשרי. ייתכן שנקבל השראה כמו שקיבלנו באליפות אפריקה האחרונה".

מאמן ניגריה סטפן קשי היה מאושר בסיום: "כולם שמחים במערב אפריקה, גאנה השיגה תוצאה טובה נגד גרמניה ואנחנו ניצחנו את בוסניה. זה טוב ליבשת. הראנו רוח לחימה. תמיד חשבתי שנצליח להעפיל לשמינית הגמר. אנחנו נצטרך לעבוד קשה לקראת המשחק נגד ארגנטינה".

פיטר אודמווינגי שחקן נבחרת ניגריה כובש מול בגוביץ'. GettyImages
אודמווינגי כובש ומחסל את סיכוייה של בוסניה/GettyImages

בוסניה איבדה כל סיכוי לעלות לשמינית הגמר לאחר שרשמה הפסד שני רצוף, ומשחקה הבא נגד איראן יהיה לפרוטוקול בלבד מבחינתה, אבל היא בכל זאת תנס לסיים את המונדיאל עם ניצחון מתוק.

"המשחק התפתח כמו שציפיתי", אמר מאמן בוסניה סאפט סושיץ', "היה משחק פתוח בין שתי נבחרות שרוצות לנצח, היו לשני הצדדים הרבה הזדמנויות. לא ניצלנו את הההזדמנויות שלנו. אני מברך את ניגריה על הניצחון. הם הפתיעו אותנו עם המהירות שלהם והתנועה שלהם, הם שיחקו כדורגל התקפי וחיפשו ניצחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully