וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נבחרת ארגנטינה סוגדת לרגליים של ליאו מסי"

בתקשורת הארגנטינאית מודים ש"מסי הציל את הנבחרת", מסצ'ראנו יודע ש"חייבים להשתפר", די מריה אומר ש"לא קל לנצח, עובדה שספרד ואנגליה עפו". צפו: יו"ר ההתאחדות הקניט את מראדונה, שהגיב בצורה בוטה למדי

צילום וידאו: אורן יוסיפוביץ, עריכת וידאו: גדי וינסטוק
שחקני נבחרת ארגנטינה חוגגים עם ליאונל מסי. Ian Walton, GettyImages
מה הם שווים בלעדיו? מסי/GettyImages, Ian Walton

בזמן שארגנטינה חוגגת ניצחון שני ברציפות במונדיאל והעפלה לשמינית הגמר, עם הרבה תקוות ואופטימיות למרות היכולת הלא סוחפת, נמשך המאבק המתוקשר של נשיא ההתאחדות חוליו גרונדונה ודייגו מראדונה.

מתברר שמראדונה, שהגיע למשחק בבלו הוריזונטה עם בתו, עזב את האצטדיון מספר דקות לפני הסיום, ופספס את שער הניצחון המתוק של ליאו מסי ב-0:1 מול איראן. גרונדונה הסתכסך עם מראדונה ושמע את כוכב העבר אומר לפני הטורניר ש"אני מקווה שהנבחרת תצליח, אבל שהוא ייכשל". מיד לאחר השער של מסי גרונדונה שלח עקיצה למראדונה, וצעק במגרש: "רק הלכה המחלה, ואנחנו מנצחים".

התגובה של מראדונה לא איחרה לבוא. שעות לאחר סיום המשחק, הוא התארח בתוכנית טלוויזיה והסביר: "טיפש ומסכן. ארגנטינה ניצחה בזכות מסי, אין קשר לזה שעזבתי". לסיום, זה המסר שהיה לו לעבר גרונדונה:

עם זאת, בארגנטינה לא רגועים מהיכולת, וחאבייר מסצ'ראנו, מהמצטיינים בשורות האלביסלסטה, אמר ש"לא היינו במיטבנו, אבל נלחמנו עד השנייה האחרונה. זה מסי, אולי הוא לא נוצץ, אבל מנצח לך את המשחק. נכון, ניצחנו, אבל בטורניר כזה, אתה חייב להשתפר כל הזמן". מסצ'ראנו הודה לקהל ואמר ש"אני רוצה להודות לאוהדים האלה, זה כבוד גדול עבורי לשחק עבורם ועבור הנבחרת, לא האמנתי שתגיע לכאן כזו כמות. הלוואי ויגיעו יותר, וזה רק ישתפר".

ב"לה נאסיון" נכתב ש"חדר ההלבשה של ארגנטינה סוגד לרגליים של ליאו מסי, האיש עם רגל שמאל הקסומה, שהציל את הנבחרת, הגאון שהפך את הנסיעה של רבבות לראויה". אנחל די מריה טוען ש"לא קל לנבחרת גדולה לשחק במונדיאל, תראו איך ספרד ואנגליה כבר עפו מהטורניר. הכי חשוב זה לנצח ולהעפיל שלב, ונקווה שנלך ונשתפר".

* מהמארגנים נמסר כי מספר אוהדי ארגנטינה חוליגנים מארגון "בארהבראבאס" נעצרו בבלו הוריזונטה במהלך המשחק מול איראן. הם שוחררו רק לאחר שהובהר להם שיש להם 72 שעות לעזוב את המדינה או שיעמדו בפני גירוש. המשטרה הברזילאית עבדה בשיתוף פעולה עם משטרת ארגנטינה, כשלמעשה, יותר מ-200 שוטרים מ-31 מדינות שונות ומהאינטרפול משתפים פעולה כדי למנוע התפרעויות בטורניר.

יד האלוהים? קבלו את הבננה מבלו הוריזטנה: רגע הקלאץ' של מסי

עוד באותו נושא

ארגנטינה ניצחה 0:1 את איראן, מסי כבש בתוספת הזמן

לכתבה המלאה
ברגע האחרון, הגיע המושיע. מסי חוגג עם אגוארו/GettyImages, Ian Walton
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully