וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דל בוסקה: "כואב לשמוע שאומרים שאני בובה של שחקני ברצלונה"

נבחרת ספרד עומדת לסיים מונדיאל מאכזב, דל בוסקה מודה ש"חלק מהביקורת כואבת", הסביר למה גער בפברגאס ויודע: "גם כשניצחנו ספגנו ביקורת"

מאמן נבחרת ספרד ויסנטה דל בוסקה (ימין) מסלק את ססק פברגאס (שמאל) מאימון ספרד. GettyImages
דורש רצינות, בטח ממי שנחשב לאחד מכוכביו. דל בוסקה מסלק את פברגאס מהאימון/GettyImages

נבחרת ספרד הודחה מהמונדיאל בצורה משפילה וכואבת, ואלופת העולם היוצאת נערכת למשחק האחרון שלה בטורניר נגד אוסטרליה (שני, 19:00). אחרי התבוסה להולנד וההפסד לצ'ילה, האווירה במחנה הספרדי חמוצה, אולם השחקנים שואפים לסיים את הטורניר בצורה מכובדת עם ניצחון.

דל בוסקה הכליל את כוכבה החדש של צ'לסי בהרכב שעמו תכנן לפתוח מול הסוקרוז, אבל היה מאוכזב מהגישה של פאברגס, דרש ממנו לפשוט את גופיית שחקני ההרכב והעביר אותה לצ'אבי אלונסו, שבוודאי ישמח לרשום הופעה בינלאומית אחרונה במדי נבחרתו לאחר שהצהיר כי הוא פורש ממנה. פברגאס עלה על אופניו ועזב את מגרש האימונים.

לאחר מכן דל בוסקה התעקש שהוא רק שינה מערכים באימון הפנימי מאחר שהוא דואג לכל השחקנים, בניגוד לשחקנים עצמם. "לא לקחתי לו את האפודה, זה היה עניין משני, קבוצה אחת הייתה בפיגור, לא קרה כלום. אני מעריך את כל השחקנים, אני חושב על כולם, בעוד הם חושבים רק על עצמם".

מאמן ספרד הודה שהביקורת נגדו פגעה בו באופן אישי. "אני לא רוצה להשתמש בתירוץ של עומס", אמר דל בוסקה, "זה היה עניין של כדורגל נטו, אולי דברים שקשורים לפיזיות או לטקטיקה. חלק מהביקורת כואבת לי, כי היא באה מהבית. כשאני רואה בעמוד של ריאל מדריד שאני בובה בידיים של שחקני ברצלונה - זה כואב לי. את השאר אני יכול לקבל. אני לא מתווכח עם אלה שטוענים שלא שיחקנו טוב. גם כשניצחנו ספגנו ביקורות".

צפו בפברגאס מסולק מאימון נבחרת ספרד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully