וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביזאר מונדיאל: פרשת סקס באנגליה, הפנטזיה של פוגבה, הנס של מסי

מסי הציל למהמר אלמוני 1.2 מיליון שקל, כוכבת פופ קרואטית מוציאה קליפ מטורלל, 'הסאן' מציג סקנדל חדש בנבחרת אנגליה בכיכובה של דוגמנית פלייבוי, רונאלדו פוגש באבטיח עם דמותו, ופוגבה רוכש את עצמו

* חמישה ימים אחרי שצהובוני אנגליה פירסמו תמונה של צעירה עירומה במלון של נבחרתם בברזיל, מנסה היום 'הסאן' לעורר שערורייה חדשה, עם פרסום ציטוטים של דוגמנית עם עבר במגזין פלייבוי בשם קרלה הואי, הטוענת שמגן הנבחרת לוק שואו ניסה לשכנע אותה לעשות שלישייה עם אחותה התאומה מליסה, בחדרו במלון בלילה שלפני המשחק מול אורוגוואי.

לוק שואו, נבחרת אנגליה. GettyImages
הצהובונים נהנים. לוק שואו/GettyImages

* כריסטיאנו רונאלדו ידוע כאחד המעריצים הכי גדולים של עצמו, ואחרי שכוכב נבחרת פורטוגל שמע על השף הברזילאי שעיצב את דמותו על גבי אבטיח, הוא מיהר להצטלם עם האבטיח המושקע עם הגיעו למנאוס למשחק מול ארצות הברית הלילה.

שף ברזילאי מכין אבטיח עם דמותו של כריסטיאנו רונאלדו. מתוך טוויטר, צילום מסך
שף ברזילאי מכין אבטיח עם דמותו של כריסטיאנו רונאלדו/צילום מסך, מתוך טוויטר
כריסטיאנו רונאלדו מצטלם עם אבטיח בדמותו. מתוך טוויטר, צילום מסך
כריסטיאנו רונאלדו מצטלם עם אבטיח בדמותו/צילום מסך, מתוך טוויטר

* האם פול פוגבה מפנטז על מעבר לצ'לסי? תמונות שפורסמו מתוך הטיסה של נבחרת צרפת למחנה האימונים שלה אחרי הניצחון 2:5 על שוויץ גילו את קשרה של יובנטוס משחק במשחק הפופולרי "פוטבול מנג'ר" במחשבו האישי. מבט מקרוב על מסך המחשב גילה שפוגבה מנסה את מזלו כמאמן צ'לסי, ובמרכז הקישור הוא הציב לא פחות ולא יותר מאת עצמו. עוד בהרכב של הבלוז בגרסת פוגבה: חברו מיובנטוס קוג'ו אסמואה, חסה מריאל מדריד, וגם אדן הזאר, חואן מאטה, אוסקר ופרנק למפארד.

פול פוגבה במטוס של נבחרת צרפת. טוויטר, צילום מסך
פול פוגבה במטוס של נבחרת צרפת/צילום מסך, טוויטר
פול פוגבה במטוס של נבחרת צרפת. טוויטר, צילום מסך
פול פוגבה במטוס של נבחרת צרפת/צילום מסך, טוויטר

* סיפור מוזר מאוד התרחש בלאס וגאס סביב השער של ליאונל מסי, שנתן לארגנטינה 0:1 בדקה ה-91 מול איראן. ביום חמישי האחרון, יומיים לפני המשחק, נכנס מהמר אלמוני לקזינו טוסקני בעיר ההימורים ושם 231,676 דולר (!) על ניצחון ארגנטינאי מול האיראנים. כבר אז, זה היה ההימור הגדול ביותר שהוגש בוגאס במונדיאל הנוכחי. הרווח הצפוי על זכייה בהימור כזה היה 20 אלף דולר, בלבד, בשל הסיכוי הגבוה לניצחון ארגנטינאי. אותו מהמר לא הסתפק בכך וביום שישי הוסיף 120 אלף דולר לאותו הימור. הרווח על זה היה 10,000 דולר. בסך הכול: כ-350 אלף דולר הימור, 1.2 מיליון שקל אם תרצו, שניצלו ברגע האחרון עבור אותו מהמר, שגם הרוויח 30 אלף דולר על ההימור הפרוע.

שחקן נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי. AP
מסי להצלה/AP

* לקינוח, ניבס צלזיוס, כוכבת פופ קרואטית, שחררה שיר מיוחד למונדיאל. ברחבי העולם כבר קוראים לו "שיר המונדיאל הגרוע בכל הזמנים" ואנחנו גם לא ממש מבינים מה הולך כאן. מה שבטוח, זה קורע מצחוק.

אם אתם ממש חשים צורך לדעת את המילים, הכול כאן

  • עוד באותו נושא:
  • פול פוגבה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully