וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלילודזיץ': "הצגנו משחק כמעט מושלם במחצית הראשונה"

מאמן אלג'יריה התמוגג אחרי החגיגה מול דרום קוריאה: "רצינו להתאושש מההפסד במחזור הקודם". שועלי המדבר הפכו לנבחרת האפריקאית הראשונה שכובשת רביעייה בגביע העולמי. מספרי המשחק בין אלג'יריה לדרום קוריאה

בליץ אדיר באמצע המחצית הראשונה. אלג'יריה/רויטרס

נבחרת אלג'יריה גברה הערב (ראשון) 2:4 על דרום קוריאה במחזור השני בבית ח' ועשתה צעד גדול בדרך להעפלה אפשרית לשמינית הגמר - הראשונה בהיסטוריה של שועלי המדבר - אם בוא תבוא. הנבחרת האפריקאית נהנתה ממחצית ראשונה נפלאה במהלכה היא טיפסה ל-0:3 ולמרות שדרום קוריאה הייתה עדיפה במחצית השנייה, היא כבר לא הייתה יכולה לחזור. במחזור האחרון בבית ח', אלג'יריה תפגוש את רוסיה ותיקו עשוי להספיק לה בשביל מקום בשמינית הגמר. דרום קוריאה שתשחק נגד בלגיה, צריכה נס.

שחקן נבחרת אלג'יריה, איסלם סלימאני. רויטרס
האלג'יראי השני שכובש ומבשל באותו משחק במונדיאל. סלימאני/רויטרס

המספרים

* אלג'יריה הפכה הערב לנבחרת האפריקאית הראשונה בהיסטוריה שכובשת ארבעה שערים (או יותר) במונדיאלים.

* זו הפעם השנייה בלבד שאלג'יריה מבקיעה שני שערים או יותר במונדיאל (הפעם הראשונה: 2:3 על צ'ילה ב-1982).

* איסלם סלימאני הוא האלג'יראי הראשון שכובש ומבשל באותו משחק מאז טדג' בנסאולה שעשה את זה באותו משחק נגד צ'ילה.

* רפיק חאליש הוא שחקן ההגנה הראשון שכובש שער עבור אלג'יריה בגביע העולמי.

* דרום קוריאה הבקיע לפחות שער אחד בתשעה מעשרת משחקיה האחרונים במונדיאל.

* עד הערב אלג'יריה לא כבשה בחמישה משחקים רצופים במונדיאל. במילים אחרות, השער האחרון שלה היה ב-1:1 נגד צפון אירלנד ב-1986.

* אחרי השערים של סון יונג-מין (באייר לברקוזן) וקו ג'ה-צ'אול (מיינץ), הבונדסליגה הפכה לליגה שמספקת הכי הרבה שערים עד כה במונדיאל - 18. היא עקפה את הפרמיירליג (16).

עוד באותו נושא

אלג'יריה ניצחה 2:4 את דרום קוריאה ועלתה למקום השני

לכתבה המלאה
ואהיד חלילודז'יץ', מאמן נבחרת אלג'יריה. AP
ניצחון גדול. חלילודזיץ'/AP

מאמן אלג'יריה, ואהיד חלילודזיץ' אמר לאחר המשחק: "שיחקנו כמעט מושלם במחצית הראשונה. המחצית השנייה נחלשנו מעט, הם היו יותר רגועים וכבשו אבל זה בסדר". חלילודזיץ' הסביר את השינויים הרבים שעשה בהרכב: "לקחתי בחשבון איך קוריאה משחקת, רציתי שחקנים טריים, שחקנים שרוצים להתאושש מההפסד במחזור הקודם, כאלו שיכולים לעשות בעיות לקוריאנים בחלק הקדמי".

מאמן דרום קוריאה, הונג מיונג-בו, סיכם: "התוצאה מדברת בעד עצמה, האסטרטגיה שלנו למשחק לא הייתה מספיק טובה. לא הגבנו במספיק אגרסיביות במחצית הראשונה ומשחק ההגנה שלנו היה רע. ידענו שאלג'יריה נבחרת חזקה, אבל ההגנה שלנו הייתה חלשה. היינו מעדיפים ששחקני ההגנה שלנו יהיו יותר יציבים. אלג'יריה הייתה מאורגנת ומסודרת. אנחנו צריכים להתכונן טוב יותר למשחק הבא, זו האופציה היחידה שנותרה לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully