וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניגריה - ארגנטינה: הגיע הזמן להפגין קצת יכולת

האלביסלסטה, אחרי הניצחון הדחוק מול איראן ועם הכרטיס לשמינית, מחפשים שיפור. לאבצי צפוי לפתוח במקום אגוארו, אניימה ינסה להמשיך לשמור על שער נקי (ד', 19:00, ערוץ 1)

מחזור 3מחצית25/06/2014
ניגריה
    2:1
      ארגנטינה

      טריוויה

      * שתי הנבחרות מכירות זו את זו טוב מאוד. המפגש הראשון היה בשלב הבתים של מונדיאל 1994 וארגנטינה ניצחה 1:2. הפעם הבאה, בשלב הבתים בגביע הקונפדרציות 1995, הסתיימה ב-0:0. בשני המפגשים הבאים, בשלב הבתים של מונדיאלים 2002 ו-2010, ארגנטינה ניצחה 0:1. ב-2011 ניגריה התפוצצה עם 1:4 גדול בבית במשחק ידידות. ארגנטינה נקמה שלושה חודשים לאחר מכן עם 1:3 בעוד משחק הכנה.

      * גם במסגרות אחרות לא חסרים מפגשים. ניגריה הדהימה עם 2:3 בגמר אולימפיאדת אטלנטה 1996, ארגנטינה ניצחה 1:2 בגמר המונדיאליטו ב-2005 מצמד של ליאונל מסי והוסיפה 0:1 בגמר אולימפיאדת בייג'ינג 2008 משער של אנחל די מריה.

      * כל חמשת המפגשים של ארגנטינה עם נבחרות אפריקאיות במונדיאלים הסתיימו בהפרש של שער אחד: הפסד 1:0 לקמרון ב-1990, שלושת הניצחונות על ניגריה ו-1:2 על חוף השנהב ב-2006.

      * ניגריה הפסידה את כל ארבעת המפגשים שלה מול נבחרות דרום אמריקאיות במונדיאלים.

      * המאזן של ארגנטינה ב-14 משחקיה האחרונים בשלב הבתים של המונדיאל: 11 ניצחונות, הפסד בודד, שתי תוצאות תיקו ויחס שערים של 5:27.

      * ליאונל מסי, שכבש בשני המשחקים במונדיאל עד כה, עומד על שמונה שערים בשבע ההופעות האחרונות בנבחרת.

      * הניצחון על בוסניה קטע עבור ניגריה רצף של תשעה משחקים ללא ניצחון במונדיאלים.

      שחקן ארגנטינה ליאונל מסי חוגג עם אנחל די מריה מול איראן. רויטרס
      שניהם ניצחו את ניגריה בגמרים. מסי ודי מריה/רויטרס

      מפתחות והכנות

      ניגריה

      הנשרים השיגו ניצחון ענק על בוסניה, עם מעט עזרה מהשופט. כעת הם ניצבים בעמדה מצוינת להעפיל לשלב הבא. ניגריה תעלה אפילו עם הפסד, במידה שאיראן לא תנצח את בוסניה. לאפריקאים יש לא מעט בעיות, כאשר ויקטור מוזס וגודפרי אובואבונה בספק. וינסנט אניימה, השוער היחיד שעדיין לא ספג שער במונדיאל הזה, ינסה לשחזר את התצוגה הסנסציונית שלו מול מסי וארגנטינה מלפני ארבע שנים.

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

      בשיתוף אאורה נדל"ן
      וינסנט אניימה שוער נבחרת ניגריה. GettyImages
      ימשיך לשמור על שער נקי? אניימה/GettyImages

      ארגנטינה

      שש נקודות, לצד יכולת דלה מדי. זה ההספק של האלביסלסטה עד כה. ליאונל מסי הציל את הנבחרת ממבוכה אדירה עם שער נהדר בתוספת הזמן מול איראן, אבל ארגנטינה, שכבר הבטיחה עלייה, תהיה חייבת להשתפר. אלחנדרו סאבלה נטש את שיטת חמשת שחקני ההגנה לטובת ה-4:3:3 המסורתי, אבל גם זה לא עזר. מסי עשוי לקבל מנוחה לקראת הנוקאאוט, אבל קשה לראות את זה קורה. מי שכן אמור להישאר על הספסל הוא סרחיו אגוארו, שאת מקומו יתפוס אסקיאל לאבצי.

      אסקיאל לאבצי, נבחרת ארגנטינה. GettyImages
      אמור לפתוח בחוד. לאבצי/GettyImages

      יעמוד למבחן

      אנחל די מריה (ארגנטינה)

      כאמור, ל"איטריה" יש זכרונות מאוד טובים מניגריה והוא ינסה לחגוג מולה שוב. גם אם מסי יפתח וגם אם לא, הפרעוש מנסה לשמור על הרגליים ומלבד השערים (הנהדרים) לא מציג בינתיים יותר מדי מהיכולת שלו. די מריה, שראה את מרבית חבריו בריאל מדריד מתרסקים בזה אחר זה, ינסה להוכיח, כמו קארים בנזמה, שאפשר גם אחרת ולבסס את מעמדו במרכז הקישור לקראת שלבי ההכרעה.

      הרכבי הקבוצות

      אצטדיון: ביירה-ריו, פורטו אלגרה
      קהל: 43285

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        1
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully