וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ק ווילשר: "לפחות לא הפסדנו את שלושת המשחקים"

קשר נבחרת אנגליה ניסה למצוא את הצד החיובי ב-0:0 מול קוסטה ריקה. הודג'סון: "לא מוטרד מההחמצות של סטארידג', מה שחשוב הוא שייצרנו הזדמנויות"

לא חגגו את הנקודה הזו. רוני, ג'רארד ואנגליה נוסעים הביתה/רויטרס

עוד ערב אומלל על אוהדי נבחרת אנגליה, אבל אם הם צריכים להתנחם בדבר אחד, הרי שלפחות הם לא יצטרכו לראות עוד את הנבחרת שלהם במונדיאל. אנגליה סיימה ב-0:0 את משחקה האחרון בטורניר מול קוסטה ריקה שכבר הבטיחה את עלייתה לשמינית הגמר, ועתה היא תיאלץ להתחיל ולספור את הימים לקראת יורו 2016 שיתקיים בצרפת. קוסטה ריקה לעומת זאת יכולה להיות מרוצה מהתיקו שסידר לה את ראשות בית ד', ועתה היא תמתין לזהות הנבחרת אותה תפגוש בשמינית הגמר.

מספרים

* כצפוי, זו ההופעה הגרועה ביותר של אנגליה בהיסטוריה של המונדיאלים, עם נקודה אחת בלבד.

* אנגליה עם 11 תוצאות 0:0 במונדיאלים - יותר מכל נבחרת אחרת.

* אנגליה, ספרד ואיטליה השיגו במונדיאל הנוכחי בסך הכל שבע (!) נקודות יחדיו.

* מתוך שמונה משחקים בהם התעמתו נבחרות דרום אמריקאיות עם נבחרות אירופאיות, הדרום אמריקאיות מחזיקות בשישה ניצחונות.

* קוסטה ריקה פתחה את המונדיאל עם 9.7 אחוזים לסיים כראש בית, והצליחה כנגד כל הסיכויים.

* זה לא מפתיע במיוחד, אך זו הפעם הראשונה שקוסטה ריקה מסיימת ראשונה בבית שלה במונדיאלים.

* סלסו בורחס הוא הקוסטה ריקני השלישי שפוגע בקורה או במשקוף במסגרת המונדיאל. לפניו עשו זאת פאולו וואנצ'ופה (2002) ואלברו סבוריו (2006).

עוד באותו נושא

קוסטה ריקה ואנגליה סיימו ב-0:0

לכתבה המלאה
שחקני נבחרת אנגליה ויין רוני, סטיבן ג'רארד. רויטרס
ירצו לשכוח את הטורניר הזה. רוני וג'רארד/רויטרס

מאמן נבחרת אנגליה, רוי הודג'סון אמר בסיום: "לבד מעשר הדקות הראשונות שלטנו לחלוטין. לא הצלחנו לנצל את ההזדמנויות שהיו לנו. אם היינו מצליחים היינו מנצחים בקלות. מה שחשוב הוא שייצרנו הזדמנויות". על ההחמצות של דניאל סטארידג' אמר המאמן: "אני לא מוטרד מכך, הוא יבקיע בעתיד. היה לנו חוסר מזל שלא ניצחנו, הגבלנו את קוסטה ריקה והיא כמעט לא הגיעה להזדמנויות. שיחקנו יותר טוב מהם בקישור ורביעיית ההגנה שלנו היה פשוט נפלאה".

פרנק למפארד, עבורו היה זה ככל הנראה המשחק האחרון בנבחרת אמר: "אני לא יודע לגבי העתיד שלי. אני בן 36 ואוהב לשחק כדורגל עבור המדינה שלי. זה עוד מוקדם לומר". על המשחק עצמו אמר הקשר: "היינו צריכים לנצח את המשחק. עשינו הכל והגענו מוכנים. האוהדים שלנו עדיין שרים. הם מצפים ליותר אבל הם תמכו בנו לאורך כל הדרך ומגיע להם קרדיט".

ג'ק ווילשר הוסיף: "אנחנו מקצוענים, היינו צריכים לשחק על הגאווה שלנו וכדי להראות שאנחנו אוהבים את המדינה שלנו. הראינו הרבה אופי, התמודדנו עם החום ולא הורדנו את הראש. היינו קצת עצבניים במחצית הראשונה, יצרנו הזדמנויות ואנחנו פשוט שמחים שלא הפסדנו את שלושת המשחקים שלנו. ראו בטורניר הזה שיש לנו שחקנים צעירים טובים".

המגן, לוק שואו ניסה למצוא את הצדדים החיוביים ואמר: "זה היה מדהים להיות חלק מהטורניר הגדול בעולם. זה ממש חלום שהתגשם. אני לא רוצה לעצור, להמשיך להשתפר. זה ללא ספק משהו שאזכור. הייתי ממוקד בניצחון היום אך לצערי לא הצלחנו בכך. שיחקנו היום כדורגל נפלא אבל לא הצליחנו להבקיע מההזדמנויות שלנו. זו היתה מפלה נוראית אם היינו הולכים הביתה עם אפס נקודות".

בצד המנצח, השוער קיילור נבאס צייץ: "שמח! שמינית גמר, בלי הפסד בשלב הבתים, תודה לאל. שולח חיבוקים לכל מי שנמצא בבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully