וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיפ"א פתחה בהליך משמעתי נגד לואיס סוארס

חלוץ נבחרת אורוגוואי טען ש"לא צריך לייחס לזה יותר מדי חשיבות", אבל עולם הכדורגל סוער אחרי עוד נשיכה שלו והוא עשוי להיות מושעה. שופט העבר גרהאם פול: "להרחיק אותו עד סוף המונדיאל". וגם: מיטב הממים מרחבי הרשת

כותרות "טלגרף", "הסאן" אחרי הנשיכה של לואיס סוארס במונדיאל 2014. יורוספורט, צילום מסך
שערי "הסאן" ו"טלגרף"/צילום מסך, יורוספורט

עם כל הכבוד לניצחון של אורוגוואי ששלח את הנבחרת מדרום אמריקה היישר לשמינית הגמר על חשבון איטליה, עד לשער של גודין כל תשומת הלב של עולם הכדורגל התרכזה בלואיס סוארס, ולא בגלל היכולת שלו. שחקנה של ליברפול, שכבר הדהים בעבר כשנשך את ברניסלב איבאנוביץ' מצ'לסי ואת עותמאן באקאל מפ.ס.וו איינדהובן, חזר על המנהג הזה כשנשך אמש (שלישי) את שחקן נבחרת איטליה, ג'ורג'יו קייליני.

סוארס עצמו אמר לטלוויזיה האורוגוואית: "הסיטואציות הללו מתרחשות על המגרש. שנינו היינו ברחבה, הוא פגע בי בחזה והכה אותי בעין. אלו דברים שקורים על המגרש ולא צריך לייחס להם יותר מדי חשיבות".

יחד עם זאת, בפיפ"א בוודאי לא השתכנעו ובהחלט מייחסים לתקרית חשיבות. בשעות הבוקר המוקדמות (לילה בברזיל) ההתאחדות לכדורגל העולמית הוציאה הודעה רשמית: "אנחנו מאשרים שפתחנו בהליך משמעתי נגד לואיס סוארס". החלוץ ונבחרת אורוגוואי יצטרכו להגיש את טיעוני הנגד שלהם עד לשעה 23:00 (שעון ישראל) הערב ובכל מקרה, נראה שמעל ראשו של סוארס מרחף עונש השעיה.

החלוץ האורווגואי עשוי להיות מושעה עד סוף הטורניר. על פי החוק היבש, פיפ"א רשאית להרחיק אותו לשנתיים מהמפעלים שלה, אבל קשה להאמין שזה יקרה. ההרחקה הממושכת ביותר בהיסטוריה של הגביעים העולמיים - שמונה משחקים - ניתנה לשחקן נבחרת איטליה, מאורו טאסוטי, אחרי שהוא שלח מרפק לפניו של לואיס אנריקה מנבחרת ספרד ושבר את אפו במונדיאל 1994.

סוארס נושך את עותמאן באקאל ההמום ב-2010

בינתיים גם התגובות בעולם לא איחרו להגיע. שופט העבר האנגלי, גרהאם פול, כתב בטור ל"דיילי מייל": "לואיס סוארס צריך להיות מורחק עד סוף המונדיאל. פיפ"א לא צריכה לאפשר לו לבעוט אפילו עוד פעם אחת בכדור בטורניר".

הכותרת של "טלגרף" קראה: "תרחיקו את המפלצת הזו". ג'ים וייט כתב שם: "אחרי שנתפס בשלוש תקריות נשיכה מפורסמות, כנראה שגם חלוץ נבחרת אורוגוואי - גם אם יתנצל - מבין שהוא צריך עזרה. לא מדובר כאן במקריות, אלא בדפוס התנהגות. זה פתולוגי".

מאמן אברטון, רוברטו מרטינס, שהגיע למונדיאל כפרשן של ESPN, אמר דברים דומים: "זה כבר קרה פעמיים לפני כן ואי אפשר להצדיק דבר כזה. בכל הרצינות, אני חושב שהוא צריך עזרה. אם אתה לא יכול לשלוט בעצמך ברגעים כאלו, אתה צריך למצוא מישהו שיעזור לך".

הרשת לא בזבזה רגע ובתוך דקות היא הוצפה בעשרות ממים שלעגו לסוארס ולנשיכה המפורסמת. אספנו לכם את המיטב.

עוד באותו נושא

ייליני נגד פיפ"א: "מאפשרים לסוארס לנשוך ככה"

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כערפד מהסרט "דמדומים"/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בתפקיד הכריש מהסרט "מלתעות"/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עם קולר לכלבים פצועים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סרט אימה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"חניבעל"/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"למישהו יש קיסם? נתקע לי קצת קייליני בין השיניים"/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully