וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביזאר מונדיאל: הכסף לשחקני גאנה, והפנייה של קלינסמן

תמונות בלתי נתפסות של שחקני נבחרת גאנה מקבלים מענקים במזומן, מאמן נבחרת ארה"ב כתב מכתב נרגש למעסיקים שיאפשרו לעובדים לראות את המשחק וגם אפליקציית הסטוצים שמשגעת את ברזיל

* הרשת ממשיכה ללעוג ללואיס סוארס, ובצדק, ואחרי אירוע הנשיכה קיבלנו מעשה ביזארי של אדם פיני שהסתובב ברחובות מדינתו ו"צד" הולכי רגל שאותם עבר עם הכדור, ובדרך גם נעץ בהם את שיניו כפי שהאורוגוואי עשה לקייליני. בין הקורבנות שלו היו גם לא מעט נשים שהיו מופתעות מהמעשה היוצא דופן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתאים גם לכם מכתב כזה לבוס? המכתב של קלינסמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

* והנה משהו שהיינו שמחים להיתקל בו, אולי אפילו מדי יום. מאמן נבחרת ארצות הברית, יורגן קלינסמן, רוצה מאוד לזכות באהדה מבית ולחבר את הקהל כמה שיותר. המאמן שזקוק לנקודה במשחק מול נבחרת גרמניה הערב כתב מכתב בשמו שאותו ביקש להעביר לכל עובד שמעוניין לקבל שחרור מעבודתו לצורך צפייה במשחק. בין השאר הוא כתב: "אני מבין שההיעדרות עשויה להפחית את התוצרת במקום העבודה, אבל אני יכול להבטיח לך שזו למטרה טובה. אנחנו זקוקים לתמיכה מלאה במשחק נגד גרמניה כדי להתקדם לשלב הבא. אגב, אתה צריך לנהוג כמו מוביל אמיתי ולקחת יום חופש גם כן. יאללה ארצות הברית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אילוסטרציה. ShutterStock
"המשתמש הממוצע של TINDER מבלה באפליקציה כ-77 דקות ביום, אבל מאז שהמונדיאל התחיל, נרשמה עלייה של קרוב ל-50 אחוזים"/ShutterStock

* האפליקציה TINDER פשוט פורחת בברזיל במהלך השבועיים שחלפו מאז שהגביע העולמי יצא לדרך. האפליקציה הפופולרית, שאמורה לשמש כפלטפורמת היכרויות, מוכרת יותר בקרב משתמשיה ככזו שעוזרת למציאת סטוצים ומין מזדמן. היא פופולרית מאוד בארה"ב ובבריטניה (וגם בישראל), אבל זמינה גם בפורטוגזית וברזיל והיא השלישית ברשימת ההורדות שלה.

כך או כל, מאז שהתחיל המונדיאל, נרשמה עלייה דרסטית במספר ההורדות שלה בברזיל וגם בכמות הזמן שאנשים מבלים בשימוש בה. דוברת החברה, רוזט פמבקיאן, חשפה את הנתונים: "המשתמש הממוצע של TINDER מבלה באפליקציה כ-77 דקות ביום, אבל מאז שהמונדיאל התחיל, נרשמה עלייה של קרוב ל-50 אחוזים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לראות ולא להאמין. הכסף עובר במזומן לידי השחקנים/מערכת וואלה!, צילום מסך

* בגאנה ממשיכים להתעסק בנושא המענקים של סגל הנבחרת, ואחרי שפורסם שאיום השביתה של השחקנים גרם לממשלת גאנה לחכור מטוס שימריא לברזיל ויעביר שלושה מיליון דולר במזומן לטובת השחקנים, מגיעות התמונות, והן נראות כאילו נלקחו מתסריט הזוי לחלוטין. השחקנים הגיעו בזה אחר זה כדי לקבל כל אחד את כספם במלון ברזיליה כשחלק מהם שמרו אותו בארנקם ואחרים ניסו להטמין אותו בין בגדיהם. ההערכה היא שכל אחד מהשחקנים קיבל 100 אלף דולר.

* ברחבי ברזיל מופיעות פרסומות רבות בכיכוכבם של הכדורגלנים המפורסמים בעולם. אחד מהם הוא לואיס סוארס, שמופיע על כרזה של אדידס כשהוא שואג. מאז תקרית הנשיכה התורנית, הכרזות בהן הוא מופיע הפכו למוקד צילומים, כשהעוברים ושבים מביימים לעצמם תמונות נשיכה על ידי האורוגוואי. ב"גרדיאן" הבריטי הפכו את זה לפרויקט של ממש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully