וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפים המתינו לסוארס, קייליני עם תגובה ראשונה ומרגשת

סערת הכוכב האורוגוואי שספג הרחקה בלטה ברחבי העולם. קייליני: "אין בי שום כעס או רצון לנקמה, העונש כבד מדי". אורוגוואים רבים המתינו לחלוץ במונטבידאו, אולם הוא לא נחת שם. נותנת החסות poker888 סיימה את הקשר עם השחקן. לוגאנו: "הוא יתרומם מזה כמו תמיד"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מצפים לראות אותו. קבלת הפנים של סוארס שלא הגיע/מערכת וואלה!, צילום מסך

העונש של פיפ"א כנגד לואיס סוארס גורם ללא מעט רעש גם שעות ארוכות אחרי שהתברר שהחלוץ האורוגוואי הורחק מתשעה משחקים וייעדר מארבעה חודשים מכל פעילות. סוארס אף נקנס ב-110 אלף דולר, ומיד לאחר הטלת העונש התברר שאורוגוואי מאיימת שלא להופיע להמשך המשחקים בעקבות העונש הקשה על הנשיכה של קייליני.

הננשך, בלם נבחרת איטליה, שיחרר היום (שישי) הצהרה ראשונה מאז המקרה והפתיע: "אין בי שום רגשות שמחה, רצון לנקמה או כעס כלפי סוארס על התקרית שאירעה בינינו על המגרש", מסר קייליני, "מה שקורה על המגרש, נשאר שם וזהו זה. אני נשאר רק עם כעס ואכזבה על כך שהפסדנו במשחק. כרגע, המחשבה היחידה שלי היא עם לואיס ומשפחתו, כי מצפה להם תקופה מאוד קשה. העונש שהוא קיבל כבד מדי. אני באמת מקווה שסוארס יורשה, לכל הפחות, להישאר לצד חביו לנבחרת במהלך המשחקים שלהם במונדיאל, כי הרחקה מהאצטדיון באמת יכולה לפגוע קשה בשחקן".

ב"דיילי מייל" בחרו בכותרת "המנודה" עם פרצופו ההמום של סוארס כאשר הוזכר שהוא הורחק מ-13 משחקים של ליברפול ושהוא אפילו לא יוכל להתאמן עם הקבוצה. ב"מירור" בחרו בכותרת זהה והדגישו שליברפול מתכננת כעת למכור את החלוץ הסורר. ב"טיימס" ציינו שליברפול מתכננת לפעול כנגד החלטת פיפ"א וכתבו בכותרת: "ליברפול נושכת בחזרה על הרחקת סוארס".

צפו בלואיס סוארס עוזב

אלפים ציפו לבואו של סוארס והגיעו למונטבידאו כדי לקבל את פניו, אבל בהמשך התברר כי הטיסה שלו לא נחתה שם ואחרי שהוא תועד עם בני משפחתו משדה התעופה בנאטאל, כולם ממתינים לראות לאן הוא כן יגיע. בכל מקרה, בהתאחדות האורוגוואית מסרו: "לואיס סוארס נשאר בנאטאל ועדיין לא מתוכננת טיסה עבורו. בנוסף, לואיס רוצה להודות לאוהדים על התמיכה שהוא זכה לה בשעות האחרונות". באשר לתוכניותיו של סוארס, עורך דינו התראיין בספרד ואמר כי הכוכב צפוי להיפגש עם עורכי הדין של ליברפול ועם סוכנו פרה גווארדיולה בברצלונה במהלך יום שישי כדי לדון באפשרויות שעומדות בפניהם.

מי שהביע את דעתו בנושא התנהגותו של סוארס הוא נשיא אורוגוואי חוסה מוחיקה שבראיון עימו אמר: "זה כמו מעשה קונדס של ילדים, בדיחה גרועה, אני לא יכול להסביר את זה, אבל אם השופט לא מעניש אותו ואם הוא מוענש על ידי צילומי הטלוויזיה, אז אנחנו צריכים לחזור לכל עבירה בודדת שלא ניתנה לנו או שנחליף את השופטים בטכנאים שיצפו במסכים מבחוץ. לואיסיטו, אנחנו אוהבים אותו בגלל הכדורגל שלו, אבל לפעמים הוא מתנהג כמו פרחח".

עוד באותו נושא

סוארס הורחק מ-9 משחקי נבחרת ו-4 חודשים

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סוארס ב"מירור"/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סוארס ב"סאן"/מערכת וואלה!, צילום מסך

ובזמן שהביקורות נגד סוארס רק הולכות וגוברות, לפחות בבית הוא ממשיך לקבל תמיכה. מיד לאחר קבלת העונש הוקמה קבוצת תמיכה בפייסבוק ובנוסף מתארגנת מסיבה עם שובו של הכוכב מברזיל. בנוסף, אחד הספונסרים שלו, 888poker, החליט לסיים את הקשר עם השחקן, בעוד אדידס הודיעה שהיא בוחנת את המקרה. בעקבות הדברים, באורוגוואי החליטו להחרים את "אדידס".

גם שחקני נבחרת אורוגוואי התייצבו מאחורי הכוכב המורחק. דייגו לוגאנו כתב בחשבון הפייסבוק שלו: "זעם, חסר אונים. אני חושב שזה מה שכולנו מרגישים. כולנו פשוט היו רוצים יותר בעולם, אבל זה לא קיים. מי שיחליט יחליט, ואלה שהם חזקים יהיו חזקים. הם לא שופטים אותנו על פי אותם כלללים. חיבוק ללואיס שיתרומם שוב כמו תמיד, ובמיוחד חיבוק למשפחה שלו כמשפחה שתמיד סובלת הכי הרבה בזמנים האלה. תישארו גאים בו כפי שהוא ראוי לכך. באשר לקבוצה, אנחנו לא נפסיק. אנחנו נמשיך לשמור על ענווה, איחוד, מחויבות, הכרה בטעויות שלנו ועם הראש תמיד מורם".

לואיס סוארס שחקן נבחרת אורוגוואי (במרכז) לאחר קבלת העונש מפיפ"א. מתוך "גלובו", צילום מסך
באורוגוואי כבר פתחו קבוצת תמיכה. סוארס נפרד/צילום מסך, מתוך "גלובו"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מהיום לא קונים אדידס. המחאה באורוגוואי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully