וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 28.6

ברצלונה חושבת על מתאו דרמיאן, פלקאו בטוח שהוא בדרך לריאל מדריד, יעד מפתיע לבאלוטלי, קיילור נבאס נרגש מהאפשרות לעבור לאתלטיקו מדריד, ליברפול מתעניינת בלזאר מרקוביץ'

שוער ויאריאל, סרחיו אסנחו. GettyImages
"מאושר". אסנחו/GettyImages

העברות

* פארמה החתימה את אפרייה אקווה, שחקן נבחרת גאנה תמורת 2 מיליון יורו. אקווה נמכר מפאלרמו להופניים בינואר 2013, אך הושאל לפארמה שהחליטה להחתימו.

* דינמו זאגרב הודיעה על החתמתו של שוער נבחרת פורטוגל, אדוארדו (31). הוא סיים את חוזהו בגנואה האיטלקית וחתם בקבוצה הקרואטית לשלוש שנים.

* באייר לברקוזן רכשה משחטאר דונייצק את הקשר בן ה-20, ולאדלן יורצ'נקו. המנהל המקצועי רודי פלר: "החתמנו שחקן כשרוני שמוכן לקחת את הקריירה שלו צעד אחד קדימה".

* הושלמה העברתו של הקשר האחורי ג'באן אנדרסון מאייאקס ל-AZ אלקמאר. קבוצתו החדשה של מרקו ואן באסטן שילמה לאלופה 200 אלף יורו על השחקן בן ה-19.

* סרחיו אסנחו, ששיחק בעונה החולפת כמושאל מאתלטיקו מדריד לוויאריאל, נשאר בצוללת הצהובה בצורה קבועה. השוער בן ה-24 חתם לחמש שנים ואמר: "אני מאושר ומוכן לפתוח פרק חדש בקריירה שלי".

* החלוץ טאלו גאג'י (21), שבעונה שעברה הושאל מרומא לאז'קסיו, נשאר בקורסיקה. סגנית אלופת איטליה סיכמה עם באסטיה על השאלתו של השחקן מחוף השנהב והוא יעבור בדיקות רפואיות ביום שני.

* ארסנאל הארגנטינאית התחזקה בשני שחקנים מאולימפיה אסונסיון הפרגוואית: החלוץ אנסו פרונו והקשר חורחה באאס. שני השחקנים בני ה-23 חתמו עד דצמבר 2015..

* פדרו גלבאן חתם לשנתיים בנים מהליגה השנייה בצרפת.

* קלרמון מהליגה השנייה בצרפת הודיעה על מינויה של קורין דיאקר למאמנת הקבוצה. דיאקר, שחקנית הנבחרת לשעבר, שימשה כעוזרת המאמנת בנבחרת. כזכור, קלרמון מינתה בעבר את הלנה קושטה למאמנת, אבל זו ויתרה על התפקיד אחרי יום אחד בלבד.

קיילור נבאס שוער לבנטה. Manuel Queimadelos, GettyImages
"אתלטיקו? זה יהיה סנסציוני". נבאס/GettyImages, Manuel Queimadelos

שמועות

* האם אנחנו בדרך להעברה גדולה נוספת? רדאמל פלקאו, שחקנה של מונאקו שנמצא מחוץ למונדיאל, קפץ לבקר את חבריו בנבחרת קולומביה, ונראה שהוא יודע משהו שאף אחד מאיתנו לא ידע. "פלקאו חושב שהוא הולך להצטרף לריאל מדריד הקיץ. הוא חולם לשחק שם, והוא מוכן לשמוע הצעות מהבלאנקוס", כך אמר ל'אס' אחד משחקני הנבחרת.

* עתידו של מריו באלוטלי ממשיך להעסיק את עיתוני איטליה, וכעת נטען ב"טוטוספורט" שהחלוץ של מילאן עשוי להימכר לאנשי עסקים שמתכננים להשאילו ליובנטוס. כזכור, ברברה ברלוסקוני רמזה על מכירה אפשרית כשלא התחייבה שהשחקן יישאר בקבוצה.

* פיורנטינה עומלת על חיזוק ההגנה ועל הראדאר נמצאים שני שחקנים: בלם מונטריי ונבחרת ארגנטינה, חוסה מריה בסאנטה (30), ומגן גנואה ונבחרת קרואטיה, שימה ורסאליקו (22).

* שוערה הפנטסטי של נבחרת קוסטה ריקה, קיילור נבאס, התראיין ל"אל מונדו דפורטיבו" בדבר האפשרות שהוא יעבור מלבנטה לאתלטיקו מדריד ואמר: "זה יהיה סנסציוני. אני מאוד אוהב את אתלטיקו".

* בתקשורת הקטלאנית מספרים שברצלונה שמחפשת מגן ימני חדש, בוחנת את אפשרות רכישתו של מתאו דרמיאן מטורינו. המגן בן ה-25 שיחק 90 דקות בכל אחד מהמשחקים של נבחרת איטליה במונדיאל.

* "ליברפול אקו": ליברפול תנסה לרכוש מבנפיקה את הקשר-חלוץ לזאר מרקוביץ', שצפוי לעלות כ-25 מיליון ליש"ט. הסרבי בן ה-20 שימש שחקן מפתח בעונה המוצלחת של הנשרים, שהסתיימה עם טרבל מקומי.

* על פי "קוריירה דלו ספורט", יובנטוס קרובה מאוד לרכישת קשר גנואה, סטפנו סטורארו. בדיווח נטען שהקשר בן ה-21 יעבור תמורת 5 מיליון יורו, אבל יושאל מיידית בחזרה לגנואה וישחק במדיה בעונת 2014-15.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
סטפנו סטורארו, שחקן גנואה. AP
קרוב לאלופה. סטורארו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully