וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובין ואן פרסי: "אפילו ברזיל לא כבשה נגד מקסיקו"

החלוץ יחזור להרכב נבחרת הולנד נגד "אל טרי" שהרשימו מאוד בשלב הבתים: "זה שלב הנוק אאוט. עכשיו אין מקום לטעויות. מקסיקו תשחק בתנאים שהיא מכירה היטב"

שחקן נבחרת הולנד רובין ואן פרסי בחימום. Dean Mouhtaropoulos, GettyImages
לא הולך ללקק דבש. ואן פרסי/GettyImages, Dean Mouhtaropoulos

נבחרות הולנד ומקסיקו - שתיים שמאוד הרשימו בשלב הבתים של המונדיאל - תעלנה מחר (ראשון, 19:00, ערוץ 1) לכר הדשא באסטדיו קסטלאו בסלבדור למשחק ראש בראש במסגרת שמינית גמר המונדיאל.

המשחק יפגיש בין ההתקפה הפורייה ביותר בשלב הבתים - זו של הולנד שכבשה 10 שערים - לבין ההגנה הטובה ביותר - זו של מקסיקו שספגה רק שער אחד (כמו בלגיה וקוסטה ריקה). המנצחת מחר תפגוש ברבע הגמר את המנצחת במפגש בין יוון לקוסטה ריקה.

רובין ואן פרסי שלא שיחק ב-0:2 על צ'ילה בגלל צבירת שני כרטיסים צחהובים, יחזור להרכב. הוא אמר: "מקסיקו שיחקה היטב ולא הפסידה. אפילו ברזיל לא הצליחה לכבוש נגדה. זה אומר הרבה על היכולת שלה. בנוסף, המקסיקנים ישחקו בתנאים מוכרים להם. נהיה חייבים להיות מוכנים לכל אפשרות".

חלוץ מנצ'סטר יונייטד, שכבש שלושה שערים בשני המשחקים הראשונים בטורניר, הוסיף: "הגענו לשלב הנוק אאוט, עכשיו אין מקום לטעויות. נצטרך להוריד את כמות הטעויות שלנו למינימום ולנסות לגרום למקסיקו לטעות כמה שיותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully