וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוארס מתגונן: "איבדתי שיווי משקל. הרגשתי כאב חזק בשיניים"

כתב ההגנה של הכוכב האורוגואי שמערער על העונש נחשף: "הגוף שלי לא היה יציב ונפלתי על קייליני". ובינתיים, הכוכב יצא מביתו כדי להודות לתומכיו. פלה: "ההחלטה לגביו טובה ונכונה ומהווה דוגמה". דלגליש טוען: "אסור לליברפול להפנות לו גב". ומה אומר על הכול ספ בלאטר?

אחרי שזכה לכבוד מלכים בארצו, לואיס סוארס ממשיך להעסיק את כל מי שקשור במונדיאל בברזיל. הכוכב, שספג הרחקה מתשעה משחקים בינלאומיים וייעדר מהמגרשים בארבעת החודשים הקרובים אחרי הנשיכה של ג'ורג'י קייליני, ספג ביקורת מנשיא פיפ"א, ספ בלאטר, שאמר: "אני נאבק על משחק הוגן על הדשא ומחוץ לדשא, אבל במיוחד על הדשא וזה לא הוגן מה שהוא עשה. זה לגמרי לא הוגן".

על העונש עצמו אמר הנשיא בן ה-78: "כדי לדון בהחלטה שהתקבלה על ידי שבעת השופטים, זה לא משהו שהוחלט על ידי ולא ראוי שאגיב על כך. ברור שהם לקחו בחשבון את המקרים הקודמים של השחקן שכבר הורחק בכדורגל על אותו מעשה. אני לא יכול להגיד אם זה עונש כבד מדי או לא. זו החלטה עצמית מפיפ"א".

סוארס שהגיע לאורוגוואי זכה כאמור לקבלת פנים חמה של אוהדים רבים שהגיעו לעודד אותו על רקע העונש הקשה. האוהדים שהמתינות מחוץ לביתו במונטבידאו שרו ותמכו בו, ובשלב מצוין חלוץ ליברפול יצא החוצה עם שני ילדיו אותם נשא, והודה על התמיכה.

"גרדיאן" הבריטי חשף ציטוטים מתוך כתב ההגנה של סוארס, וחלוץ אורוגוואי יטען בערעורו בפני פיפ"א: "אחרי הפגיעה איבדתי שווי משקל, הגוף שלי לא היה יציב ונפלתי על קייליני. באותו רגע הפנים שלי פגעו בו והשאירו סימן קטן, הרגשתי כאב חזק בשיניים שלי".

עוד באותו נושא

טעם אישי: סוארס ניסה לנשוך את קייליני כבר לפני שנה

לכתבה המלאה
לואיס סוארס, שחקן נבחרת אורוגוואי. רויטרס
נאום הגנה מעניין. סוארס/רויטרס

פלה סיפק הצהרה משלו לגבי העונש של האורוגוואי, ואמר: "ההחלטה של פיפ"א היא טובה ונכונה מכיוון שהיא מהווה דוגמה. אם הוא לא היה נענש באופן הזה, מקרים כאלה היו חוזרים על עצמם. אף שחקן לא יכול לעשות מה שלואיס סוארס עשה. אני מאמין שהעונש הוגן מכיוון שהמדד הזה ישמש מעתה ואילך. אנחנו רגילים לראות תגובות אחרות על הדשא. נגיחות, דחיפות, אבל נשיכה זה משהו חסר תקדים".

ובזמן שעדיין לא ברור היכן סוארס ישחק בעונה הבאה ועל רקע הספקולציות על כך שליברפול תמכור אותו, התייחס לנושא קני דלגליש שאימן וכיכב במדי הקבוצה, ואמר: "אני יודע שהרבה מאוד אנשים עולים ויורדים ואומרים שליברפול צריכה להיפטר מסוארס. אחרים אומרים שהחלוץ הפך ליותר בעייתי ממה שהוא שווה, אבל אי אפשר להפנות את הגב למישהו מכיוון שהוא עשה משהו בעייתי. אני חושב שליברפול לא תפנה אליו את הגב".

על העונש בהשוואה לזה שקיבל האורוגוואי אחרי הנשיכה של ברניסלב איבנוביץ' אמר דלגליש: "כשהוא הוענש על ידי ההתאחדות האנגלית על אירוע הנשיכה של איבנוביץ' והורחק מהליגה המקומית, עדיין אפשרו לו לשחק בנבחרת הלאומית. זה נראה מעט מוזר שכשהוא הורחק על משהו שהוא עשה בנבחרת הלאומית, הקבוצה שלו סובלת מכך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully