וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חאמס רודריגס מלך השערים הזמני: "זה לא אני, זו הקבוצה"

קולומביה חגגה העפלה לרבע הגמר, חאמס ממשיך טורניר נהדר, פקרמן פרגן לאורוגוואי: "עשתה לנו חיים קשים". ארבאלו ריוס: "מאז ההגרלה, ידענו שרוצים אותנו מחוץ לגביע העולמי"

אחרי שניצחה את שלושת משחקיה הראשונים בשלב הבתים, המשיכה הלילה (בין שבת לראשון) נבחרת קולומביה לדהור, כשגברה על אורוגוואי 0:2 בשמינית הגמר וסידרה לעצמה מפגש לוהט עם המארחת, ברזיל בשלב הבא. אלא שאם עד לא מזמן היו כולם מהמרים על ברזיל כפייבוריטית הברורה לעלות, עכשיו זה כבר לא כל כך בטוח. גם הפעם קולומביה נראתה נהדר, ונהנתה מעוד הצגה גדולה של הכוכב שלה, חאמס רודריגס שכבש צמד ועלה לראש טבלת הכובשים של המונדיאל הנוכחי עם חמישה שערים בארבעה משחקים. עם יכולת שכזו, ועם איך שברזיל נראתה מול צ'ילה, הרי שהדחה של המארחת ברבע הגמר לא תהיה בגדר סנסציה כה גדולה.

עושה כל מה שהוא רוצה על המגרש. חאמס שוב חוגג/GettyImages

מספרים

* זוהי הפעם הראשונה בהיסטוריה שקולומביה מעפילה לשלב רבע גמר המונדיאל.

* חאמס רודריגס כבש שבעה שערים בששת משחקיו האחרונים עבור קולומביה.

* חאמס רודריגס הוא השחקן היחיד שכובש עד כה בכל אחד מארבעת משחקי המונדיאל.

* לחואן קואדרדו שבישל את השער השני זהו הבישול הרביעי המונדיאל הנוכחי - מה שמציב אותו בראשות טבלת המבשלים.

* פקרמן השתווה לוויטוריו פוצו כמאמן היחידי שהצליח לא לרשום אפילו הפסד אחד בתשעת משחקיו הראשונים במונדיאל. מאמן קולומביה ינסה לעשות רק מה שבילארדו עשה במונדיאל 90 - להיות מאמן ארגנטינאי שמדיח את ברזיל מהמונדיאל.

* בפעם האחרונה שקולומביה ניצחה את ברזיל - היריבה הבאה של הנבחרת ברבע הגמר - חאמס רודריגס היה בן יום.

* אורוגוואי לא ניצחה נבחרת דרום אמריקאית במונדיאל כבר 52 שנים. קולומביה הייתה האחרונה שהפסידה לה (2:1 ב-1962).

* חאמס רודריגס הפך לשחקן הראשון שכובש בכל אחד מארבעת המשחקים של נבחרתו מאז רונאלדו וריבאלדו ב-2002.

* חואן קואדרדו הוא השחקן הראשון שמגיע לארבעה בישולים במונדיאל אחד מאז טוטי וריקלמה ב-2006.

שחקני נבחרת קולומביה חוגגים. GettyImages
ברזיל צריכה להיות מודאגת. קולומביה חוגגת/GettyImages

חוסה פקרמן, המאמן המאושר שינסה להיות המאמן הארגנטינאי השני שמדיח את ברזיל מהמונדיאל אמר בסיום: "אורוגוואי היא נבחרת קשה מאוד עם מאמן מצוין. ידענו שזה יהיה קשה, אבל העבודה הקשה שלנו השתלמה".

חואן קואדרדו, קשר פיורנטינה שנותן קמפיין נהדר ובישל את השני של חאמס, אמר: "רצינו להשיג את המטרה הזו, עכשיו אנחנו נסתכל על כל משחק לגופו ונראה איפה אנחנו יכולים לסיים".

הקשר התייחס לעובדה שהרבה שחקנים של הנבחרת מגיעים מהליגה האיטלקית: "הסרייה א' היא אחת הליגות הקשות בעולם, אז כשיש לנו שחקנים שמשחקים שם כמו יפס, סוניגה וארמרו, זה בהחלט עוזר לקולומביה להיות חזקה יותר משום שהיא מאוד מאורגנת בהגנה".

חאמס רודריגס הנהדר, שכונה על ידי התקשורת הברזילאית "הרוצח בעל הבייבי פייס", אמר בסיום ש"היה משחק קשה, שמח מאוד שהבקעתי, אני יודע שיש לי חמישה שערים, אבל זו עבודה קבוצתית, זה לא רק אני".

אדינסון קבאני שחקן אורוגוואי. GettyImages
התקשה בלי סוארס לצידו. קבאני/GettyImages

דייגו גודין, קפטן אורוגוואי: "זה ברור שלואיס סוארס הוא השחקן המרכזי שלנו ובלעדיו קשה יותר, אבל זו לא הסיבה להפסד. אנחנו עוזבים את ברזיל עם הראש מורם. כשאתה נותן את הכל על המגרש, את הנשמה שלך, את הלב שלך ונותן את כולם למען החולצה של אורוגוואי אנשים יעריכו אותך תמיד".

אדינסון קבאני, חלוץ אורוגוואי שהתקשה מאוד ללא סוארס לצידו, אמר: "זה לא שלא שיחקנו טוב. זה היה משחק שונה מאשר מול אנגליה ואיטליה. הנבחרת שלנו נתנה את הכל. אנחנו מסתכלים אחד לשני בעיניים בחדר ההלבשה ויודעים שאנחנו יחידה אחת מאוחדת. אנחנו הולכים הבייתה אבל עם הראשים מורמים".

על ההרחקה של סוארס: "זו הייתה מכה קשה בשבילנו לאבד את לואיס, אבל אי אפשר נגד עדות וידאו. אני חושב שהעונש היה חמור מדי בשביל המקרה, אבל לא רק שחקן אחד משחק בנבחרת הזו. זו קבוצה והיום ניסינו לבצע את מה שהתכוננו אליו אבל ללא הצלחה"

ארבאלו ריוס לא סולח על פרשת סוארס, ובסיום אמר ש"היינו צריכים להילחם מול כולם. ועשאני אומר מול כולם, אני מתכוון לכולם. מאז ההגרלה, ידענו שהם רוצים אותנו מחוץ לגביע העולמי. לא הפסקנו להילחם, והשגנו שני ניצחונות מול יריבות גדולות, אבך זה לא הספיק להיאבק מול כל העולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully