וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 29.6

פלקאו מתקרב לריאל, יונייטד בעקבות כוכבי הולנד, דסטרו מבוקש בגרמניה, מיצ'ו בדרך לנאפולי, מוריניו רוצה את פוגבה, ליברפול לא תמכור את סוארס בפחות מ-85 מיליון יורו

שחקן נבחרת רוסיה, דניס צ'רישב. רויטרס
מריאל לוויאריאל. צ'רישב/רויטרס

העברות

* ריאל מדריד השאילה לוויאריאל את הקשר-חלוץ הכשרוני דניס צ'רישב. הרוסי בן ה-23 הושאל בעונה שעברה לסביליה.

* פארמה רכשה מהופנהיים את הקשר הגנאי אפרייה אקווה, ששיחק אצלה בעונה שעברה כמושאל. הקבוצה הגרמנית תקבל עבורו סכום שנע סביב 2 מיליון יורו.

* המגן-קשר השמאלי אדימאר (28) ממשיך במסעותיו ברחבי אירופה וכעת הצטרף לקייבו ורונה. הברזילאי שיחק בשנתיים האחרונות בריו אבה הפורטוגלית ולפני כן לבש את מדי סקוה קסאנטי היוונית, קלוז' הרומנית וספורטינג בראגה הפורטוגלית.

* הקשר הפורטוגלי קרליטוס (31) סיים את חוזהו באשטוריל וחתם בסיון השוויצרית. הוא שיחק בעבר גם בהאנובר ובבנפיקה.

שחקני נבחרת הולנד, אריאן רובן, סטפן דה פריי. רויטרס
ימשיך עם ואן חאל לאולד טראפורד? דה פריי/רויטרס

שמועות

* האם מנצ'סטר יונייטד בדרך להחתים את הקשר האחורי וויליאם קרבאליו? בפורטוגל מדווחים שנציגי המועדון האנגלי נמצאים בליסבון כדי לנסות ולסגור את העברתו של שחקן ספורטינג. לקרבאליו יש סעיף יציאה בגובה 45 מיליון יורו.

* מונאקו הסכימה לפתוח עם ריאל מדריד בשיחות על העברתו של רדאמל פלקאו, כך דיווח ה"אס". סכום העסקה צפוי לעמוד על 60 מיליון ליש"ט.

* על פי "דיילי מייל", מוריניו שעסוק בבנייה מחדש של חוליית הקישור של צ'לסי, נחוש לרכוש מיובנטוס את פול פוגבה ולתפקד אותו לצד ססק פברגאס. ההערכות הן שהגברת הזקנה תדרוש כ-60 מיליון ליש"ט.

* ב"לאקיפ" מדווחים שמונאקו מתעניינת בקשר צסק"א סופיה, איבאילו צ'וצ'ב. השחקן בן ה-21 כבש 7 שערי ליגה בעונה החולפת.

* ג'ון הנרי, מבעלי ליברפול, הודיע שקבוצתו בכל מקרה לא תמכור את לואיס סוארס בפחות מ-85 מיליון יורו. בספרד טוענים שברצלונה תחדש את המגעים עם האנגלים בשבוע הבא ושלואיס אנריקה מאוד רוצה את האורוגוואי בקאמפ נואו.

* קשר סוונסי, מיצ'ו, אמור לעבור בקרוב מאגף השמועות לאגף ההעברות. הספרדי בן ה-28 קרוב מאוד לנאפולי ואמור לחתום בקבוצה מדרום איטליה ביומיים הקרובים.

* מתיאה דסטרו נמצא גבוה ברשימות של וולפסבורג. על פי הדיווחים, הזאבים מתכוונים להציע לרומא 20 מיליון יורו ולחלוץ האיטלקי שכר של 3 מיליון יורו לעונה.

* בעיתון ההולנדי "אלחמיין דחבלאד" טוענים שפורטו מובילה במירוץ על שירותיו של פיינורד ונבחרת הולנד, ברונו מרטינס אינדי. עוד בין המתעניינות: ארסנל, מנצ'סטר יונייטד ומילאן.

* עוד מנבחרת הולנד: ההגעה של לואי ואן חאל למנצ'סטר יונייטד אחרי המונדיאל גורמת לתקשורת לקשור לא מעט שחקנים של האורנייה במעבר לאולד טראפורד. מלבד מרטינס אינדי, גם דריל ינמאט וסטפן דה פריי מועמדים.

* המונדיאל המוצלח של נבחרת אלג'יריה הפך את השחקנים שלה לסחורה חמה. ליל הצרפתית מתעניינת במגן השמאלי ג'אמל מסבאח, ששייך לפארמה ושיחק בחודשים האחרונים כמושאל בליבורנו.

* נבחרת ניו זילנד שלא הצליחה להעפיל למונדיאל הנוכחי, מחפשת מאמן חדש. בין המועמדים ניתן למצוא את טרי בוצ'ר, איאן דאווי ולורי סאנצ'ז.

* ווסטהאם מעוניינת בקשר נבחרת פורטוגל, ראול מיירלש.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן נבחרת אלג'יריה, ג'אמל מסבאח. רויטרס
מבוקש בליל. מסבאח/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully