וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדיקת ראייה: לפעמים מגיעה להווארד ווב גם מילה טובה

הולק עצר את הכדור ספק ביד וספק בחזה, והשופט האנגלי המושמץ הוכיח שכאשר שורקים בהחלטיות ופועלים במהירות, אפשר לנטרל רגעים מעוררי מחלוקת ולמנוע מהמשחק להידרדר לפארסת דיונים על הדשא

שופט הכדורגל הווארד ווב (ימין) מול שחקן נבחרת ברזיל. AP
החליט ודי. ווב/AP

מה היה? בדקה ה-55 קיבל חלוצה של ברזיל הולק את הכדור בעומק הרחבה של צ'ילה, עצר את הכדור ספק ביד ספק בחזה, וגלגל את הכדור פנימה בעזרת הברך. השופט הווארד ווב פסל את השער בטענה שהולק עצר את הכדור ביד, ושחקנה של נבחרת ברזיל קיבל כרטיס צהוב למרות מחאת המקומיים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יד או לא? לווב לא היה ספק/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה למדנו? שופט צריך להקרין החלטיות וסמכותיות, ולהווארד ווב יש את זה. ווב האנגלי ספג הרבה ביקורת לאורך הקריירה שלו, ולא פעם בצדק, אך הפעם הוא נטרל במהירות אירוע שיכול היה להפוך לפארסה על הדשא. למרות הלחץ העצום מהיציעים לאשר את השער, ולמרות טענות שחקני נבחרת ברזיל, ווב פסל את השער כמה שניות לאחר שהובקע והורה לחדש את המשחק. גם אם טעה בהחלטתו, פסקנותו ומהירות ההחלטה שלו מנעו מהרגע הזה להפוך לסאגת דיונים מייגעת על כר הדשא. בזמן ביצוע המהלך היה ספק אם הולק נעזר בידו כדי להוריד את הכדור ולהמשיך אותו פנימה, אבל לווב לא היה ספק, וגם אם טעה - פעל נכון כשפסק באופן מהיר, ללא לבטים שהיו עשויים לעורר מהומה וכפי הנראה גם שרק נכון ופסל שער שאכן היה לא חוקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully