וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה עושים לאוהד הכי זקן בסאו פאולו?

טראסיבולוס פטראקיס, אוהד יוון בן 98, כבר לא זוכר כמה פעמים הוא התחתן, אבל זוכר מה זה לאהוב נבחרת. אורן יוסיפוביץ צהל איתו בגול בדקה ה-90, התאכזב איתו בהפסד, ומחכה עמו ביחד לטורניר הבא

צילום: אורן יוסיפוביץ. עריכה: יותם בן דוד

טראסיבולוס ג?ורג?יוס פטראקיס יחגוג 98 באוגוסט הקרוב. הוא נולד ב-1916, עשרים שנה בלבד לאחר האולימפיאדה הראשונה בעת החדשה, באתונה. כשיוון זכתה ביורו 2004, הוא היה בן 87. בשנות ה-60? המוקדמות, כך הוא זוכר, הוא היגר מיוון לברזיל. את מספר הנשים שלו ומאיפה הגיעו הוא לא ממש זוכר, אבל את שירותו בצבא היווני הוא זוכר, והוא אף טוען שהוא הוצב בישראל בשנות הארבעים (?כפר יונה, בית ליד, נתניה, מכיר את כל היישובים שבאיזור?).

אוהד נבחרת יוון בן 98, סאו פאולו. מערכת וואלה!
אוהד נבחרת יוון בן 98, סאו פאולו/מערכת וואלה!
אוהד נבחרת יוון בן 98. אורן יוסיפוביץ, מערכת וואלה!
אוהד נבחרת יוון בן 98/מערכת וואלה!, אורן יוסיפוביץ

פטראקיס הוא בעל מסעדת אקרופוליס, שדורגה כאחת מעשר המסעדות המשתלמות בסאו פאולו, על ידי ?גארדיאן?. ביקרנו אצלו אתמול בזמן משחק שמינית הגמר בין יוון לקוסטה ריקה. מדובר באיש צלול וחינני, וורקהוליק אמיתי, שמגיש לשולחן, מפנה ומנקה. המסעדה שכונתית וטעימה, וכש-30 יוונים הגיעו לצפות במשחק החשוב של הנבחרת שלהם, הארומה הורגשה עוד יותר.

צפו בכתבה, כולל בתגובה הנרגשת של פטראקיס לשער השוויון של יוון בתוספת הזמן וכולל בקשר המסתורי שלו עם אישה בשם אסתר (?לא היה לי כלום עם הגברת?). פרופיל 97.

אוהד נבחרת יוון בן 98. אורן יוסיפוביץ, מערכת וואלה! NEWS
אוהד נבחרת יוון בן 98/מערכת וואלה! NEWS, אורן יוסיפוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully