וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו מראדונה מועמד לאמן את נבחרת ונצואלה

דייגיטו צפוי להיפגש עם נשיא המדינה בתום המונדיאל: "זה פרויקט שיכול לעניין אותי". קודם לכן, תקף הארגנטינאי תקף את היכולת של נבחרתו: "אנחנו לא יכולים להיות דפורטיבו מסי"

צילום: אורן יוסיפוביץ, עריכה: יאיר דניאל

לדייגו מראדונה תמיד יש מה להגיד, ובימים כאלה הוא נהנה מתשומת לב מוגברת. הלילה (בין שלישי לרביעי) שיתף מספר 10 האגדי את העולם בדעותיו לגבי מצבה הנוכחי של נבחרת ארגנטינה אחרי התצוגה החלשה של האלביסלסטה בניצחון 0:1 על שוויץ בשמינית גמר המונדיאל.

בואו לזכות בטיסה וכרטיס לחצי גמר המונדיאל – בחסות בנק ירושלים

דייגו מראדונה שחקן עבר ארגנטינאי. AP
"הילד מאוד בודד". דייגו מראדונה/AP

"אני מריר, עצבני וכועס", אמר דייגו. "אני חושב שעדיין לא התחלנו את המונדיאל שלנו. אנחנו עומדים על המגרש, אין שום תנועה בחלק הקדמי". על תפקודו של ליאו מסי אמר מראדונה: "הילד מאוד בודד, ואנחנו לא יכולים להיות 'דפורטיבו מסי'. די מריה ומסי שומרים את הספינה הזו מעל המים, היגואין צריך לנוח לאיזה משחק כדי להתאפס. "הנבחרת משחק ב-40% מהפוטנציאל שלה, ויש שחקנים שעוד לא הגיעו למונדיאל הזה. מול בלגיה הסיפור יהיה שונה, ואם ארגנטינה לא תתעורר עד אז, נהיה בצרות".

מראדונה תקף גם את קשר נבחרת צרפת, בלס מטוידי, על התיקול הקשה שלו על אוגני אוזאני הניגרי, שייעדר בעקבותיו למספר חודשים: "איפה הכדור היה בתיקול הזה? זה פלילי. עכשיו אני רוצה לראות את התגובה של פיפ"א. את התגובות של פלה ובקנבאואר. צריך הרבה חוצפה כדי לא לראות שזה היה חמור יותר ממה שלואיס סוארס עזה".

מאוחר יותר, נפוצו דיווחים בונצואלה, לפיהם דייגיטו עשוי להתמנות למאמן הנבחרת המקומית, דבר שהוא לא הכחיש. "אני מחפש פרויקטים רציניים, ואני שאם יתנו לי את הביטחונות שאני זקוק להם, זה משהו שיכול להתאים לי". המאמן הקודם סזאר פריאס התפטר בחודש נובמבר בעונה שעברה, ובונצואלה, שמחפשת מאמן חדש, רתמו אפילו את נשיא המדינה ניקולאס מאדורו כדי לשכנע את שחקן העבר לחתום. מראדונה צפוי להמריא לונצואלה לפגוש אותו בתום המונדיאל.

"נדבר קצת על כל דבר, כולל על הנבחרת", הודה מראדונה, שנודע כחברו הטוב של הנשיא הקודם, הוג'ו צ'אבס.

(עדכון ראשון: 10:18)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
בלס מטוידי, נבחרת צרפת. AP
יותר חמור מלואיס סוארס? בלס מטוידי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully