וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב מהללת: טים הווארד הפך לשר ההגנה בוויקיפדיה

ברק אובמה התקשר, שר ההגנה צ'אק הייגל הודה לו, הרייטינג טיפס לשיא חדש, והערך בוויקיפדיה שונה לכבודו: ארה"ב מצדיעה לטים הווארד

רויטרס

למרות ההדחה של נבחרת ארה"ב מהגביע העולמי אחרי ההפסד 2:1 לבלגיה בשמינית הגמר, שחקני הנבחרת זכו להערכה רבה במדינתם. נשיא המדינה ברק אובמה התקשר באופן אישי לקפטן קלינט דמפסי ולשוער טים הווארד והחמיא להם על היכולת ועל ההצלחה בטורניר.

טים הווארד, שוער נבחרת ארה"ב. רויטרס
גיבור לאומי. הווארד/רויטרס

"בתור אחד שהספורט הראשון שלו היה כדורגל - על אף שמעולם לא הצטיינתי בו - לראות איך אתם הצלחתם לכבוש את הלבבות ואת הדמיון של המדינה כולה, זה פשוט מדהים", אמר אובמה, "אין ספק שהענף הזה מתפתח, אבל אני חושב שזו הפעם הראשונה שבה הצלחתם לגרום לכל העם להתמקד במשחק". כידוע, המשחק מול בלגיה הביא לנתוני רייטינג גבוהים במיוחד - 9.6 אחוז - שיא לגביע העולמי.

"הצלחתם, ועשיתם את זה בצורה מכובדת, וזה גורם לקהל הרחב להעריך אתכם", סיכם אובמה, "הפכתם למודלים ראויים לספורטאים בארה"ב". גם שר ההגנה צ'אק הייגל התקשר לטים הווארד ו"הודה על כך שהגן על ארה"ב". הווארד, שהציג משחק שיא מול בלגיה ורשם 16 הצלות, אף זכה להפוך לכמה שעות בוויקיפדיה ל"שר ההגנה של ארה"ב", כשהדף של העומד נערך על ידי אוהד נלהב. כמובן שהדבר תוקן ושונה על ידי מנהלי ויקיפדיה, אבל צילום העמוד זכה להצלחה גדולה בטוויטר וברשתות החברתיות, וזכה לרבבות שיתופים וציוצים מחדש.

עוד באותו נושא

צפו: הרשת מנציחה את ההצגה של טים הווארד

לכתבה המלאה
אוהד עם תספורת של טים הווארד. טוויטר, צילום מסך
גיבור, כבר אמרנו? הווארד/צילום מסך, טוויטר

כמו כן, יצאה קריאה רשמית על ידי אוהדים להפוך רשמית את הווארד לשר ההגנה. "אנחנו הנתינים דורשים בזאת למנות את מר טימותי 'טים' הווארד, השוער וה-MVP, מלך האנדאלים והאדם הראשון, לתפקיד שר ההגנה, וזאת לנוכח כישוריו מעוררי ההשראה ו'הבד-אסיות' שלו".

בואו לזכות בטיסה וכרטיס לחצי גמר המונדיאל – בחסות בנק ירושלים

ממים ברשת לאחר ההצגה של טים הווארד, ארה"ב. dailymail, אתר רשמי
הממים כיכבו/אתר רשמי, dailymail

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully