וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל הנבחרות שאפשרו יחסי מין לשחקנים עלו לרבע הגמר

אם עוד הייתם צריכים הוכחה שסקס עוזר: שמונה הנבחרות שנתנו לשחקנים שלהם להתייחד עם בנות הזוג, הצליחו להתקדם בטורניר. אלה שאסרו זאת הלכו הביתה מזמן

ז'וליו סזאר שוער נבחרת ברזיל חוגג עם חבריו. GettyImages
מכר הדשא אל בין הסדינים/GettyImages

אז סקס טוב או לא לכדורגלנים לפני משחק? אם אתם בצד המתנגד, אולי כדאי שתחשבו שוב. מחר (שישי) יצאו לדרך משחקי רבע גמר המונדיאל ושימו לב לנתון הבא: כל שמונה הנבחרות שהגיעו לשמינייה האחרונה אפשרו לשחקנים שלהן לקיים יחסי מין במהלך הטורניר, כך על פי העיתון הברזילאי "לאנס!". העיתון הוסיף כי כל הנבחרות שאסרו על השחקנים כל פעילות שהיא בין הסדינים, כבר ארזו מזוודות והלכו הביתה.

העיתון הציג מחקרים מהעבר לפיהם קיום יחסי מין עד שעתיים לפני שריקת הפתיחה למשחק לא משפיעים כלל על היכולת, בוודאי שלא לרעה. למרות זאת, לא מעט נבחרות וביניהן בוסניה, צ'ילה ומקסיקו אסרו על השחקנים לעשות סקס במהלך המונדיאל כולו. כל אותן שלוש נבחרות הודחו ולעומתן, הולנד וגרמניה למשל, שתיהן ברבע הגמר, קבעו מראש זמנים לשחקנים בהם הם הורשו להתייחד עם הנשים והחברות שלהן.

בברזיל למשל, נתנו לשחקנים ימים חופש מוגדרים כדי להיות עם בנות המין היפה. המאמן לואיז פליפה סקולארי אפילו אמר: "לא אכפת לי אם הם יעשו קצת סקס, רק שיהיה נורמלי. בלי תנוחות אקרובטיות".

אגב, רומאריו, כוכב העבר של נבחרת ברזיל, אמר שסקס לפני משחקים עזר לו להירגע ולהתרכז ואף לשחק טוב יותר. סוקרטס המנוח, עוד אגדת עבר של הסלסאו, אמר שההשלכות עבורו היו "יוצאות דופן" כאשר היה מקיים יחסי מין בלילה שלפני משחק או אפילו בבוקר המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully