וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 4.7

יובנטוס קונה ומוכרת, אתלטיקו משאילה, דורטמונד מוכרת. מונאקו דורשת מריאל 75 מיליון יורו עבור חאמס, ונגר רוצה את חדירה, די מריה מבוקש בכל אירופה, מנגלה קרוב לאלופת אנגליה, דדה איוו בדרך לבונדסליגה

אוליבר טורס שחקן אתלטיקו מדריד חוגג. רויטרס
הושאל לפורטו. אוליבר טורס/רויטרס

העברות

* יובנטוס הודיעה כי היא מכרה את החלוץ המונטנגרי מירקו ווצ'ניץ' לקבוצת אל גז'ירה מאבו דאבי תמורת 6.3 מיליון יורו.

* באייר לברקוזן שילצמה להמבורג 14 מיליון יורו וקנתה ממנה את הקשר ההתקפי הקאן צ'להאנולו. הגרמני-טורקי (שמייצג את נבחרת טורקיה) בן ה-20 כבש בעונה שעברה 11 שערי ליגה במדי המבורג.

* המבורג גם מתחזקת והיא השלימה את רכישתו של פייר מישל לאזוגה מהרטה ברלין. החלוץ בן ה-22 שיחק בקבוצה מצפון גרמניה כמושאל בעונה שעברה.

* יובנטוס שילמה לססואולו 5 מיליון יורו והשלימה את רכישתו של לוקה מארונה (24). אלופת איטליה החזיקה ב-50 אחוזים מהזכויות על הקשר האחורי. מי שעשה את הדרך ההפוכה הוא המגן פדריקו פלוסו, שנמכר מיובה לססואולו תמורת 4.5 מיליון יורו.

* ולנסיה החתימה מאמן חדש במקום חואן אנטוניו פיצי שפוטר: שוער העבר נונו, שהוליך את ריו אבה לגמר הגביע ולגמר גביע הליגה בפורטוגל. לידיעה המלאה.

* ווסטהאם רכשה מאיפסוויץ' את המגן השמאלי הכשרוני ארון קרוסוול. ההערכות הן שהפטישים שילמו על השחקן בן ה-24 כ-2 מיליון ליש"ט. טרנמיר רוברס, בה הוא גדל, תקבל 20 אחוזים מסכום ההעברה.

* שוער נבחרת סקוטלנד לשעבר, קרייג גורדון, חתם בסלטיק. גורדון בן ה-31 סבל מפציעה חמורה בברך ולא נטל חלק במשחק רשמי במשך יותר משנתיים. הקבותה האחרונה שלו הייתה סנדרלנד, שבקיץ 2007 שילמה עליו 9 מיליון ליש"ט (להארטס) והפכה אותו לשוער היקר בהיסטוריה של הכדורגל הבריטי באותה תקופה.

* הרטה ברלין רכשה מבורוסיה דורטמונד את החלוץ בן ה-25, יוליאן שיבר. הוא כבר עבר בדיקות רפואיות במועדון מבירת גרמניה וחתם עד 2018.

* הקשר האחורי רובן פרס (25) הושאל מאתלטיקו מדריד לטורינו. רובן שגדל במועדון, הושאל גם בכל אחת מארבע השנים האחרונות לדפורטיבו לה קורוניה, חטאפה, בטיס ואלצ'ה.

* אתלטיקו גם השאילה לפורטו את הקשר המבטיח אוליבר טורס. הספרדי בן ה-19 ישחק בעונה הקרובה תחת המאמן ז'ולן לופטגי שמכיר אותו היטב מהנבחרות הצעירות של ספרד.

* הקשר הוותיק פרננדו (33) חתם לעונה אחת בקלאב ברוז' הבלגית. הברזילאי ששיחק בבורדו בשנים 2005-2011, סיים את חוזהו באל שבאב הסעודית והגיע לברוז' בהעברה חופשית. הוא מאחד כוחות עם מישל פרודום, שאימן אותו גם באל שבאב.

* טים מטבאץ, חלוץ פ.ס.וו איינדהובן, עבר לאוגסבורג מגרמניה עם חוזה לחמש שנים.

* דז'אן סטנקוביץ' מונה לעוזרו של מאמן אודינזה אנדראה סטרמאצ'יוני.

שחקן ססואולו, לוקה מארונה. GettyImages
עכשיו הוא של יובה ב-100 אחוז. מארונה/GettyImages

* אוגסבורג שילמה לגרויטר פורת מליגת המשנה בגרמניה כ-1.3 מיליון יורו ורכשה ממנה את החלוץ הסרבי, ניקולה ג'ורג'יץ'.

* שחקן נוסף שנמכר מגרויטר פורת הוא המגן-קשר, דניאל ברוסינסקי. הגרמני בן ה-25 עבר למיינץ תמורת 1.5 מיליון יורו.

* שנה אחרי שרכשה אותו ממאריבור תמורת מיליון יורו, שטורם גראץ מכרה את חלוץ נבחרת סלובניה, רוברט בריץ', לראפיד וינה. סכום ההעברה לא פורסם.

* פנרבחצ'ה השאילה לאל-אין מאיחוד האמירויות את הקשר הסלובקי מירוסלב סטוך. אל-אין שילמה על ההשאלה מיליון יורו והיא מחזיקה באופציה לרכוש את סטוך בתום העונה.

* אלצ'ה הודיעה על החתמתו של קשר חטאפה בארבע השנים האחרונות, פדרו מוסקרה. הספרדי בן ה-26, שגדל בריאל מדריד, עבר ללא תמורה.

* סיבאספור של רוברטו קרלוס התחדשה בשני שחקנים: השוער ארטוגרול טסקיראן שהגיע אליה מפנרבחצ'ה והקשר-חלוץ סרדאר אוזקאן, שהצטרף מאלזיגספור.

* קון שעלתה לליגה הראשונה בצרפת, השלימה את עסקת רכישתו של חלוץ מארסיי, פלוריאן רספנטינו. המחיר: כחצי מיליון יורו. רספנטינו בן ה-25 הושאל בעונה שעברה לבאסטיה.

* נאסר בראזיטה ששוחרר ממונאקו, חתם באוטרכט. ההולנדי-מרוקאי (24) הגיע מאוסטריה וינה למונאקו תמורת 4.5 מיליון יורו בינואר 2012, אבל מיעט לשחק ושוחרר לפני תום חוזהו.

* המגן השמאלי מרקו לומיץ', סיים את חוזהו בדינמו מוסקבה וחתם במורדוביה סראנסק. תחנה שנייה של הסרבי בן ה-30 ברוסיה.

* הבלם הצרפתי מתיו פברן (23) עבר מסושו לבאסטיה. הוא חתם לעונה אחת בקבוצה מקורסיקה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אדר בלאנטה, נבחרת קולומביה. AP
בדרך לאיטליה? אדר בלאנטה/AP

שמועות

* על פי "לאקיפ", מנצ'סטר סיטי תשלם לפורטו 40 מיליון יורו ותרכוש ממנה את בלם נבחרת צרפת, אליקים מנגלה. על פי הדיווח, הקבוצות כבר הגיעו לסיכום ביניהן והעסקה תצא לפועל בקרוב.

* 40 מיליון יורו הוא גם הסכום שריאל מדריד דורשת עבור אנחל די מריה. ארסנל, מנצ'סטר יונייטד, פ.ס.ז' ויובנטוס מתעניינות ועשויות להגיש הצעות.

* "מארקה" הספרדי מדווח שמונאקו דורשת מריאל מדריד 75 מיליון יורו עבור כוכב נבחרת קולומביה חאמס רודריגס.

* על פי דיווח באנגליה, ארסנל הגישה לריאל מדריד הצעה בגובה של כ-24 מיליון ליש"ט על סמי חדירה. ארסן ונגר שמאוד מעריך את קשר נבחרת גרמניה, חולם על שיתוף פעולה בינו לבין חברו מסוט אוזיל.

* באיטליה מספרים שיובנטוס ורומא בוחנות ברצינות את האפשרות לרכוש מריבר פלייט את בלם נבחרת קולומביה, אדר בלאנטה (21).

* הג'אלורוסי שעשויים לאבד את הבלם המצטיין מהדי בנעטיה, גם מנהלים עם ליל מו"מ על רכישתו של מרקו באשה (31) המונטנגרי.

* קשר-חלוץ מארסיי ונבחרת גאנה, אנדרה איוו, עשוי להימכר בשבועות הקרובים ושתי המועמדות הבכירות כרגע לצרף אותו הן בורוסיה מנשנגלדבאך ושאלקה. איוו אמר: "הבונדסליגה היא אחת מהליגות הכי חזקות בעולם ואני יכול לדמיין את עצמי משחק בה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully