וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיפ"א מאיימת להרחיק את ניגריה מהמפעלים הבינלאומיים

בעקבות ההדחה בשמינית הגמר, נשיא ההתאחדות נעצר וראשי ההתאחדות סולקו מתפקידיהם. הדד ליין להחזרת בעלי התפקידים: עד ליום שלישי הקרוב

שחקני נבחרת ניגריה מאוכזבים. Jeff Gross, GettyImages
הם הפסידו, וראשי ההתאחדות משלמים מחיר/GettyImages, Jeff Gross

ההדחה המוקדמת של נבחרת ניגריה מהמונדיאל בשמינית הגמר בעקבות ההפסד לצרפת ממשיכה לגרור כותרות לא חיוביות בלשון המעטה. פיפ"א הזהירה אתמול (שישי) את הממשלה הניגרית מפני הרחקה מהמפעלים הבינלאומיים לאחר שנשיא ההתאחדות נעצר וראשי ההתאחדות סולקו ממשרדיהם עם שובם לארץ. פיפ"א הודיעה כי אם בעלי התפקידים שפוטרו לא ישובו לתפקידם עד ליום שלישי, ארגון הכדורגל הבינלאומי ינקוט בענישה כנגד ההתאחדות הניגרית.

"פיפ"א מודעת לכך שנשיא ההתאחדות הניגרית אמינו מיירי נעצר על ידי נציגי מחלקת שירות ביטחון המדינה", מסר הארגון בהצהרה רשמית. ההתפתחויות הללו מגיעות אחרי ההפסד של ניגריה 2:0 בשמינית הגמר. ואם זה נשמע לכם מוכר, זה רק מכיוון שגם ההפסד של ניגריה ב-2010 גרר תגובה דומה כשנשיא המדינה אז קיבל החלטה לסגור את הנבחרת הלאומית למשך שנתיים עד שפיפ"א התערבה וביטלה את ההחלטה ההזויה.

כידוע, חוקי פיפ"א מונעים התערבות פוליטית בהתאחדויות הכדורגל של 209 הפדרציות החברות בה, ובסמכות הארגון להטיל עונשים על השתתפות במפעלים בינלאומיים אם אכן יש התערבות כזו. בעקבות ההדחה בשמינית הגמר הועמדו לדין ראשי התאחדות הכדורגל במדינה ושר הספורט מינה את אחד הפקידים שלו שינהל את ארגון הכדורגל. "פיפ"א מביעה דאגה גדולה לנוכח פעולות שונות שהתקבלו על ידי הרשויות בניגריה", נמסר בהודעה הרשמית. עוד הודגש כי כינוס לצורך בחירות שאמורות להתבצע במהלך היום בניגריה לא יוכרו על ידי הארגון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully