וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר נפרד: "החלום להיות אלוף עולם עדיין לא נגמר". פיפ"א תחקור

צפו בסרטון ששחרר הכוכב, בו הוא מאחל הצלחה לחבריו: "בטוח שיעשו את העבודה". פיפ"א תבדוק את נסיבות הפציעה: סוניגה או השופט ישלמו את המחיר? רונאלדו מאשים את הקולומביאני: "זה היה אלים ומכוון"

חואן קמילו סוניגה, נבחרת קולומביה, מעל ניימאר, נבחרת ברזיל. AP
פצצה לגב. ניימאר וסוניגה/AP

פיפ"א הודיעה כי היא תחקור את נסיבות הפציעה של ניימאר, שבעקבותיה כוכב נבחרת ברזיל סיים את דרכו במונדיאל. ניימאר נפצע אתמול (שישי) במהלך תיקול קשה שספג בגבו ממגן נבחרת קולומביה חואן קמילו סוניגה, שגרם לשבר בחולייה בגבו. "אנחנו מחכים לדו"ח השיפוט, ואחריו נחליט וננתח את כל האלמנטים כדי לבחון את המקרה בעזרת על האמצעים הדרושים", נמסר מפיפ"א.

ניימאר עצמו נפרד מחבריו לנבחרת, איחל להם בהצלחה בהמשך הדרך, והתייחס היום לראשונה לפציעה ולהמשך הטורניר של הסלסאו: "החלום לשחק בגמר הגביע העולמי אבוד, אבל החלום להיות אלוף העולם עדיין לא נגמר. אני אחמיץ את שני המשחקים האחרונים, אבל אני בטוח שהחברים יעשו את העבודה ויניפו את הגביע.

"אין מילים לתאר את מה שעובר לי בראש ובלב", הוסיף ניימאר, "רק רוצה להגיד שאחזור מהר ככל שאוכל. כשהכי פחות תצפו לזה, אחזור".

רופא הנבחרת הברזילאית, חוזה לואיס רונקו, סיפר: "ניימאר היה מאוד נסער כשבישרתי לו שהוא גמר את הטורניר, הוא בכה המון. אמרתי לו שהחלום שלו נקטע רק זמנית, כי הוא רק בן 22, עתידו לפניו".

אפילו נשיאת ברזיל דילמה רוסף פרסמה אגרת תמיכה בכדורגלן, אותו כינתה "לוחם גדול". "הבעת הכאב שלך על המגרש שברה את לבו של כל ברזילאי", מסרה הנשיאה, "אני יודעת שכברזילאי אתה לעולם לא נכנע, אתה תחזור למגרשים מהר יותר משאתה מצפה, ותמלא שוב את לבנו בשמחה ואת ההיסטוריה שלנו בהצלחות".

צפו בסרטון החדש ששחרר ניימאר

שופט המשחק קרלוס ולאסקו קרבאיו ספק ביקורת קשה על התפקוד שלו במשחק ועל איבוד השליטה שלו. המשחק, שבו ברזיל ניצחה 1:2 והעפילה לחצי הגמר, כלל שורה ארוכה של תיקולים נוקשים, שלא זכו לתגובה מצד השופט, שפשוט סירב להוציא כרטיסים צהובים. אומנם ניימאר היה זה שנפצע בסופו של דבר, אבל דווקא כוכב קולומביה חאמס רודריגס היה מוקד העבירות הקשות. קרבאיו הוציא 4 כרטיסים צהובים, במשחק שכלל 54 עבירות - שיא בטורניר הנוכחי.

"קרבאיו לבש את מדי השופט, אבל הוא לא הצליח לקחת פיקוד ושלוט על המשחק", ניתח השופט לשעבר גרהאם פול את התצוגה של האיש עם המשרוקית, "המחצית השנייה של משחק כל כך מבטיח הפכה לתצוגה אלימה ומכוערת, שבה קרבאיו נתן בעיטות חופשיות, אבל לא יותר מזה - עד שזה כבר נהיה מאוחר מדי".

כוכב העבר של ברזיל, רונאלדו, טען כי העבירה הייתה במכוון. "אפשר היה לראות בטלוויזיה שזה נעשה בכוונה לעשות נזק על ידי השחקן הקולומביאני. זה לא היה מהלך נורמלי של כדורגל, זה היה מאוד אגרסיבי. הייתה פעולה אלימה של השחקן, פשוט נורא, אבל כרגע זה לא חשוב, כולנו בוכים על היעדרותו של ניימאר". גם פאביו קנבארו אמר ש"לא אהבתי את הברך הגבוהה שהורמה, זה גורם לי לחשוב שזה היה בכוונה".

עוד באותו נושא

ברזיל המומה: ניימאר לא יחזור לשחק במונדיאל

לכתבה המלאה
ניימאר, נבחרת ברזיל, מטוס במסוק. AP
תמונות כואבות. ניימאר/AP

גם הולק טוען שניימאר ראוי להגנה גדולה יותר מהשופט. "זה תמיד ככה", אמר חלוץ נבחרת ברזיל, "שחקנים נדבקים לניימאר, והשופטים חייבים לשמור עליו". כזכור, גם רדאמל פלקאו, החלוץ הפצוע של קולומביה, צייץ בסיום המשחק ש"בבקשה בפעם הבאה תזכרו לקרוא לשופט, כי היום הוא לא הופיע".

קרבאיו זכה למוניטין של שופט קפדן, ששלף בעונה שעברה 108 כרטיסים צהובים בספרד, כולל 12 במשחק אחד. מילטון נבס, שדר הטלוויזיה הברזילאי המפורסם, זעם ואמר ש"השופט הספרדי היה בדיוק כמו הנבחרת הספרדית במונדיאל - בדיחה!".

ניימאר נפרד מחבריו, נבחרת ברזיל. אתר ההתאחדות הברזילאית,
עם הראש לגרמניה. נימאר נפרד מחבריו, היום/אתר ההתאחדות הברזילאית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully