וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויליאן מתעקש: "אני סובל מכאבים, אבל אשחק נגד גרמניה"

הקשר שמיועד להחליף את ניימאר בהרכב ברזיל נפצע בגבו ונטש את האימון, אבל נחוש לשחק ביום ג': "עצובים שניימאר חסר, אבל יש לנו שחקנים שיכולים למלא את מקומו"

קשר נבחרת ברזיל, וויליאן, נטש את האימון של הסלסאו והוא בספק למשחק חצי הגמר נגד גרמניה ביום שלישי. שחקנה של צ'לסי נפצע בגב אחרי תיקול של הרנאנס, שכב על כר הדשא ונאנק מכאבים. הוא הצליח לקום ולדדות אל מחוץ למגרש האימונים, אבל לא חזר לאימון.

בתקשורת הברזילאית העריכו שוויליאן יהיה זה שיחליף את ניימאר שגמר את הטורניר. הקפטן טיאגו סילבה אף אמר ש"אני מאוד מאמין בוויליאן, יש לו תכונות מאוד דומות לשל ניימאר ואני בטוח שהוא ימלא את המקום שלו בהצלחה". יחד עם זאת, כעת לא ברור מה מצבו ובברזיל מקווים שהוא יוכל לחזור לאימונים במהרה.

למרות הפציעה, וויליאן התעקש במסיבת העיתונאים היום: "אני מרגיש מצוין. נפצעתי באימון וכואב לי, אבל זה לא ימנע ממני להתאמן היום ולשחק נגד גרמניה". הקשר הוסיף: "ניימאר מסוגל להכריע את המשחק בפעולה אחת, כך שיהיה קשה בלעדיו. אבל יש לנו את השחקנים הנכונים להחליף אותו, למרות שאי אפשר שלא להרגיש בחסרונו".

בברזיל גם הגישו ערעור לפיפ"א על הצהוב שספג הקפטן, תיאגו סילבה, ויקוו שהוא ישחק בחצי הגמר. בפיפ"א בוחנים כרגע את הערעור אך הסיכוי שהוא יתקבל הוא קלוש.

אם וויליאן לא יוכל לשחק, כנראה שברנרד או ראמירס יפתחו. מי שיחליף את טיאגו המוצהב במשחק בבלו הוריזונטה, אם הערעור לא יתקבל, יהיה אחד מהשניים: דאנטה או הנריקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully