וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאן רובן :"נמאס לי מהדיבורים על הצלילות שלי"

להולנדי נמאס מההתקפות עליו. סילסן התנצל על ההתפרצות שלו: "הופתעתי מהחילוף, טים עשה עבודה פנטסטית"

יספר סילסן, שוער נבחרת הולנד, ליד מאמן הנבחרת לואי ואן חאל. Michael Steele, GettyImages
כעס, אבל נרגע מהר. סילסן ליד ואן חאל/GettyImages, Michael Steele

שוער נבחרת הולנד, יספר סיסלן, התנצל על ההתפרצות שלו אחרי שהוא הוחלף בדקה ה-120 במשחק רבע הגמר בין האורנייה לבין קוסטה ריקה. כזכור, המאמן לואי ואן חאל ביצע מהלך לא שגרתי כאשר שלח למגרש את טים קרול במקום סילסן רגע לפני הסיום, כדי שהוא יעמוד בין הקורות בדו הקרב מהנקודה הלבנה. סילסן ירד בזעם ובעט בבקבוקי מים שניצבו ליד הספסל, אבל דקות לאחר מכן חגג עם שוער ניוקאסל שעצר שני פנדלים של הטיקוס.

"אני רוצה להתנצל", אמר סילסן, "כבר התנצלתי בפני מאמן השוערים, פרנק הוק, אבל אני רוצה לעשות זאת גם בפני כל השחקנים. לא ידעתי דבר על החילוף הזה והוא מאוד הפתיע אותי. בסופו של דבר זה היה חילוף טוב, טים עשה עבודה פנטסטית".

הולנד תפגוש את נבחרת ארגנטינה בחצי הגמר שיתקיים ביום רביעי בסאו פאולו (23:00 שעון ישראל). עוזרו של ואן חאל, פטריק קלייברט, אמר: "יש להם נבחרת נהדרת. יהיה משחק קשה, אבל גם להם. איך נעצור את מסי? הוא שחקן גדול, אבל באותה מידה הם צריכים לשאול את עצמם איך הם יעצרו את רובן".

ג'ואל קמפבל שחקן קוסטה ריקה מול אריאן רובן. GettyImages
"בועטים בי מכל הכיוונים". רובן/GettyImages

אריאן רובן מותקף מכל הכיוונים על כך שנראה שהוא צולל הרבה ונראה שכבר אין לו כח להתייחס לזה:"בימים האחרונים יש הרבה דיבורים על כך שאני צולל הרבה, ולמען האמת זה נמאס עליי", אמר הקשר שנראה מצויין בטורניר, "בועטים בי מכל הכיוונים, אבל למזלי עדיין לא נפצעתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully