וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השופט בהולנד - ארגנטינה: האויב של רובין ואן פרסי

ג'ונייט צ'אקיר הטורקי, שהרחיק את נאני במשחק בין יונייטד לריאל מדריד בשמינית גמר האלופות ב-2013, ישפוט את חצי הגמר. לאחר אותו אירוע ואן פרסי אמר עליו: "לא מבין למה ממנים את האיש האלמוני הזה לשפוט במשחק גדול כל כך"

נאני שחקן מנצ'סטר יונייטד לאחר שספג כרטיס אדום. רויטרס
נאני מורחק מול ריאל, יונייטד נותרה בהלם/רויטרס

כאשר הוכרז שלשום (ראשון) כי השופט במשחק חצי הגמר הראשון, בין ברזיל לגרמניה, יהיה לא אחר מאשר מרקו "דרקולה" רודריגס המקסיקני, שהרחיק את קלאודיו מרקיזיו האיטלקי במשחק מול אורוגוואי בשלב הבתים ולא ראה באותו משחק את הנשיכה המפורסמת של לואיס סוארס על ג'ורג'יו קייליני, עולם הכדורגל געש ורעש.

כעת נודע כי לחצי הגמר השני שובץ שופט שנחשב להרבה יותר טוב, אבל גם בעברו שערורייה גדולה: ג'ונייט צ'אקיר הטורקי. אותו צ'אקיר, ששפט לא מעט משחקים גדולים לאורך הקריירה, התפרסם בעיקר בליל החמישי במרץ 2013. מנצ'סטר יונייטד אירחה את ריאל מדריד בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות והטורקי, בהחלטה הזויה במיוחד, הרחיק באדום ישיר את שחקן יונייטד, לואיס נאני. ההחלטה הזו הובילה ללחץ של הבלאנקוס על שערם של האדומים ובסופו של דבר, ריאל ניצחה 1:2 ועלתה לשלב הבא.

ביונייטד כמובן ידעו לסמן אז במהרה את האשם בהדחה. סר אלכס פרוגסון, לו היה זה המשחק האחרון בקריירה בליגת האלופות, זעם ואילו החלוץ שלו, רובין ואן פרסי, הוסיף בכעס: "עוד לפני המשחק לא הצלחתי להבין למה ממנים את האיש הזה, שופט אלמוני לחלוטין, לשפוט במשחק חשוב כל כך. הוא לא שפט משחק גדול כבר המון זמן". מחר בלילה (23:00, ערוץ 1), אותו ואן פרסי יפגוש את "האויב" שלו ויקווה שהפעם לא יהיו החלטות שערורייתיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully