וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארגנטינה צוחקים על ניימאר, לאהם מודה שאכזב

תכנית טלוויזיה בארגנטינה "אירחה" את הכוכב הברזילאי הפצוע, קפטן גרמניה בראיון: "לא הייתי במיטבי", בברלין הרחיבו את ה"פאן זון" לקראת המשחק. כל העדכונים עד שריקת הפתיחה של חצי הגמר

איזה קונצרט. אוזיל, שורלה ומולר/רויטרס

בברזיל לא יכולים לחכות לשריקת הפתיחה של חצי הגמר הגדול בין הנבחרת המקומית לגרמניה. השתיים תשחזרנה הערב (שלישי, 23:00, ערוץ 1 ו-HD) את גמר 2002, בו ניצחה ברזיל 0:2 מצמד של רונאלדו, והפעם הגרמנים מקווים להשיג את הנקמה ולעשות צעד נוסף לעבר גביע עולמי ראשון מאז 1990. עד שריקת הפתיחה בבלו הוריזונטה, אנחנו כאן עם כל העדכונים החמים מברזיל, גרמניה ושאר העולם שממתין בציפייה דרוכה להצגה.

* תכנית הטלוויזיה הארגנטינאית Showmatch - אחת מתכניות הטלוויזיה הכי פופולריות במדינה הדרום אמריקאית - הציתה היום מעט אש ברשתות החברתיות. הפרק התורן בתכנית הסאטירה "אירח" את ניימאר, שהגיע כשבגב שלו נעוצה הרגל של חואן קמילו סוניגה. כזכור, האחרון פגע בברזילאי במשחק רבע הגמר וניימאר גמר את הטורניר.

ארגנטינאים שצוחקים בצורה כזו על ה-כוכב של נבחרת ברזיל? כמה ימים לפני גמר מונדיאל אפשרי בין שתי הנבחרות? בטוויטר ובפייסבוק אוהדים של שתי הנבחרות החלו להתנצח בדבר השאלה האם הקטע ההומוריסטי נעשה בטוב טעם, או שאנשי Showmatch הגזימו. תשפטו אתם.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אוהדי נבחרת גרמניה בפאן זון, ברלין. GettyImages
חגיגה מובטחת בפאן זון בברלין/GettyImages

* ה"פאן זון" בברלין הפך לפופולארי במיוחד בימי מונדיאל 2006, והערב מובטחת שם חגיגה אדירה, לכבודה הורחב השטח ב-500 מטרים נוספים. כשני מיליון אוהדים עברו בפאן זון בברלין במהלך המונדיאל הנוכחי, ועוד עשרות אלפים צפויים להגיע הערב, לחגיגה של כדורגל, בירות וריקודים. "אני מרגיש בטוח ומקווה שהחגיגה הזו תסתיים גם עם ניצחון של גרמניה", אמר מתיאס להמאן, שמיהר להבטיח את מקומו באירוע והגיע תשע שעות לפני המשחק.

* כמה שעות לפני המשחק התראיין קפטן גרמניה פיליפ לאהם והודה: "אני יודע שלא הייתי במיטבי בטורניר. לא הצגתי יכולת טובה, אבל לא אני הסיפור או על שחקן אחר. מה שחשוב זו הנבחרת ולנצח כמה שיותר משחקים. עבור זה אנחנו עובדים. אולי לא היינו מושלמים, אבל עשינו הרבה דברים בצורה נכונה ולכן אנחנו בחצי הגמר. הגענו לברזיל במטרה לחזור הביתה עם גביע העולם הרביעי שלנו. עכשיו אנחנו חייבים להיות מרוכזים ולהבטיח את מקומנו בגמר ביום ראשון".

* ז'וניניו פאוליסטה, קשר נבחרת ברזיל לשעבר מאמין שהסגל הברזילאי יתאחד כדי לנצח את גרמניה למען ניימאר: "אנחנו נהיה חזקים יותר אם נשחק כיחידה מאוחדת, אני בטוח שסקולארי הבהיר לשחקנים כמה חשוב לשחק למענו".

קאפו קפטן נבחרת ברזיל לשעבר עם הכדורגלנית מרתה. רויטרס
מפגינים תמיכה. מרתה וקאפו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully