וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסיכי: הבעל אמר מתוך שינה שייגמר 1:7 לגרמניה, האישה הימרה וזכתה

אנה גרה הברזילאית השקיעה 10 ריאל בהימור המשפחתי בזכות "טיפ" של בעלה, המהלך מתוך שינה. היא זכתה רק ב-200 ריאל. ניו זילנדי בר מזל שם שני דולרים ויצא עם 500

אוהדי נבחרת ברזיל אחרי התבוסה 7:1 בחצי גמר המונדיאל/עריכת וידאו: גיא טלר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הטופס שלדבריה של אנה מוכיח את ההימור שלה. ה-1:7 בשורה הראשונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

היה ברור לכם שהסיפור הזה יצוץ, נכון? אבל גם אם כן, לא חשבתם עד כמה מטורלל הוא יהיה. קבלו את המהמר, יותר נכון המהמרת, שעשתה, לטענתה יש לציין, את הבלתי ייאמן, הבלתי הגיוני, הבלתי נתפס והימרה בדיוק על ה-1:7 המדהים של גרמניה מול ברזיל בחצי גמר המונדיאל שנערך אמש (שלישי).

אנה גרה, אמנית ברזילאית בת 44, הפכה לסנסציית רשת, דקות ספורות בלבד לאחר סיום המשחק ההיסטורי. לטענתה, היא פגעה בהימור משפחתי בול בתוצאה שאיש לא יכול היה לחלום עליה, תרתי משמע.

אנה כתבה בדף הפייסבוק שלה: "הבוקר קמתי ואמרתי לבעלי שסופסוף הגענו לבוקר של המשחק מול גרמניה. הוא ענה לי שזה 'גיים אובר'. בעלי הולך מתוך שינה ואני אף פעם לא מעירה אותו במצבים כאלה, כי זה לא טוב. לכן, המשכתי לדבר איתו כרגיל, על כדורגל. שאלתי 'מי ניצח במשחק?' והוא ענה 'גרמניה'. שאלתי 'כמה נגמר?' והוא ענה '1:7'".

זו הייתה הגרסה של אנה גרה לגבי השיחה ההזויה שלה עם בעלה, עיתונאי בן 46 בשם סילביו רוד. כגיבוי לסיפור שלה, היא פרסמה את דף ההימור המשפחתי, בו היא הייתה הראשונה להמר ואחריה, מספר קרובי משפחה נוספים.

לצערה של אנה, ההימור המשפחתי הסתכם בזכייה ב-200 ריאל בלבד. היחס בסוכנויות ההימורים על 1:7 גרמני היה 1 ל-1,000. אנה, שהימרה על 10 ריאל, הייתה יכולה להכניס לכיסה 10,000 ריאל, סכום השווה ל-15 וחצי אלף שקלים.

בניו זילנד, לעומת זאת, היה למהמר באתר אוסטרלי קצת יותר מזל. הוא, כמו האישה, הלך על 1:7 לגרמניה, אבל קיבל יותר עבור שני הדולרים ששם: 500 דולר (פי 250).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully