וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קלוזה נכנס להיסטוריה, קלוזה הוא ההיסטוריה"

בלאציו התלהבו מהשיא של החלוץ, הנשיא לוטיטו: "הוא לא למכירה". הגרמני כבש את 16 השערים ממרחק ממוצע של 7.30 מטרים, פרדיננד: "כשהכדור ברחבה, הוא מתעורר לחיים"

ב-2002/AP

אחרי שמירוסלב קלוזה כבש את השער ה-15 שלו במונדיאלים - בתיקו 2:2 של נבחרת גרמניה נגד גאנה בשלב הבתים - רונאלדו צייץ בטוויטר: "ברוך הבא למועדון". חלוץ העבר הברזילאי החזיק עד אז בשיא לבדו, אבל היום הוא כבר במקום השני. קלוזה כבש אמש (שלישי) את השער ה-16 שלו בטורניר הגביע העולמי והפך לשיאן כל הזמנים.

קלוזה שעכשיו מקווה לחגוג הישג אחר: זכייה במונדיאל, הוא השחקן השלישי בהיסטוריה שכובש בארבעה מונדיאלים רצופים אחרי פלה ואווה זילר. הברכות צצו מכאן ומכאן. מהאקסית באיירן מינכן ומדניאל סטארידג' שצייץ: "כל הכבוד לקלוזה... שבר את השיא של האיידול שלי, רונאלדו. הישג מדהים!!!". ספ בלאטר הוסיף בטוויטר: "מסיר את הכובע בפני מירוסלב קלוזה! עם 16 שערים הוא הכובש המצטיין בתולדות הגביעים העולמיים".

בטוויטר הרשמי של לאציו צייצו: "16 שערים בגביע העולמי, הכי טוב בכל הזמנים. מירו קלוזה נכנס להיסטוריה, מירו קלוזה הוא ההיסטוריה". נשיא המועדון, קלאודיו לוטיטו, אמר הלילה לתקשורת האיטלקית: "עכשיו יש לנו אלוף. הוא הגיע למספר שהוא רצה וזה לא משנה אם הוא יכבוש בגמר או לא".

קלוזה כבר בן 36 וכנראה מעבר לשיאו, אבל גם היום הוא חלוץ מצטיין. אם היה שחקן חופשי הוא היה מקבל הצעות רבות חרף מקבוצות בליגות בכירות חרף גילו. לוטיטו הוסיף הלילה: "כדי לקבל הצעות של שחקן מסוים, הוא צריך לעמוד למכירה. קלוזה לא למכירה".

פול קאר מ-ESPN ציין שכל 16 השערים של קלוזה במונדיאלים נכבשו מתוך הרחבה, ממרחק ממוצע של 7.30 מטר. הוא לא הבקיע בבעיטות אדירות מ-25 מטרים או אחרי סלאלומים בלתי נשכחים, הוא פשוט כבש וכבש וכבש.

כדורגלן העבר ומגיש הטלוויזיה בהווה, גארי ליניקר, אמר ב-Match of the Day: "קלוזה הוא לא רונאלדו או פלה, או שחקן מהסוג הזה. הוא 'צייד שערים', אבל לשבור את השיא זה הישג פנומנלי". ריו פרדיננד הוסיף: "הוא לא מרגש אותך מחוץ לרחבה, אבל הוא סקורר טהור. כשהכדור מגיע לרחבה, קלוזה מתעורר לחיים".

*קאנצלרית גרמניה, אנג'לה מרקל, ונשיא גרמניה, יואכים גאוק, נמצאים בדרך לברזיל כדי לצפות במשחק הגמר ביום ראשון שבו הנבחרת שלהם תיקח חלק.

משחק הגמר יהיה השני שהקאנצלרית צופה בו מהיציעים בברזיל אחרי שחזתה בניצחון 0:4 במשחק הפתיחה מול פורטוגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully