וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם רומרו השתמש בפתק שעזר לו להציל את הפנדלים?

צפו: ב"אולה" הציגו את השוער מוציא דף ממכנסיו, הוא טען שמדובר במסר שעוזר לו. וגם: מה מסצ'ראנו לחש לרומרו רגע לפני הפנדלים והחגיגות הגדולות של השחקנים עם האוהדים

ב-2006 ארגנטינה כולה נותרה בטראומה לאחר ההדחה בפנדלים מול גרמניה ברבע גמר המונדיאל. מיד לאחר המשחק הארגנטינאים שמו לב שבמהלך דו קרב הפנדלים, שוער המנשאפט, ינס להמן, השתמש בפתק קטן שעזר לו לדעת לאן שחקני האלביסלסטה אוהבים לבעוט. ראו, למדו ויישמו בהצלחה.

באתר הארגנטינאי "אולה" הציגו היום (חמישי) סרטון קצר שמראה איך שוער ארגנטינה, סרחיו רומרו, הופך לגיבור דו קרב הפנדלים מול הולנד בחצי הגמר בליל אמש בעזרת פתק קטן משלו, אותו הוא שולף ממכנסיו רגע לפני כל בעיטה. באתר טענו שמדובר בפתק עליו רשימת הכיוונים החביבה של בועטי הולנד. השוער מצידו, אמר שזה פתק עם מסר אישי שעוזר לו להצליח. האם רומרו מעדיף לשמור על הסודות המקצועיים למקרה של קרב פנדלים נוסף מול גרמניה?

בנוסף, רגע לפני שהפנדלים החלו, נראה שחקן ברצלונה, חאבייר מסצ'ראנו, שהיה מספר 1 על המגרש מבחינת האלביסלסטה, ניגש לרומרו, לוחש מספר מילים ומקנח בנשיקה על הלחי. מסצ'ראנו לרומרו: "היום אתה הולך להפוך לגיבור של כולנו".

שחקני ארגנטינה היו באקסטזה בסיום, וכך גם האוהדים. השחקנים נשארו על הדשא דקות ארוכות וחגגו עם האלפים ביציעים בשירה אדירה. הנה דוגמה.

AP

צפו בחגיגות בבואנוס איירס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully