וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלוזה: "להפסיד בגמר זה איום ונורא, הגיע הזמן שננצח"

מלך שערי הגביע העולמי בכל הזמנים כבר מוכן לאלביסלסטה: "אם לא ננצח, זה יעיב על ההישג שלי". הובדס: "אנשים אומרים שהגביע בכיס של גרמניה. ארגנטינה תגיע להילחם"

שחקן נבחרת גרמניה מירוסלב קלוזה. GettyImages
לא מתעסק בשיא, אלא רק בארגנטינה. קלוזה/GettyImages

שלושה ימים נותרו עד גמר מונדיאל 2014, ומירוסלב קלוזה כבר לא יכול לחכות. לאחר ששבר את שיאו ההיסטורי של רונאלדו בחצי הגמר והפך למלך שערי הגביע העולמי בכל הזמנים, דיבר היום (חמישי) במסיבת עיתונאים חלוץ נבחרת גרמניה על ההישג הגדול והמפגש עם ארגנטינה בגמר.

תחילה, התייחס קלוזה לשער ה-16 שלו במונדיאל - אחד יותר מרונאלדו הברזילאי: "זה היה רגע מאוד מרגש עבורי, אבל האנשים שמכירים אותי יודעים שאני כבר ממוקד ב-100 אחוז בארגנטינה. כן, עקפתי את רונאלדו והפכתי למלך שערי המונדיאל בכל הזמנים, אבל אם נפסיד בגמר, זה בהחלט יעיב על ההישג שלי".

על המשחק עצמו מול האלביסלסטה, אמר החלוץ בן ה-36, שהפסיד בגמר המונדיאל של 2002: "נהנינו מהמשחק בחצי הגמר נגד ברזיל, אבל שכחנו ממנו 24 שעות אחרי. כעת שוב נצטרך לשחק את המשחק הכי טוב שלנו. להפסיד במשחק גמר זה נורא ואיום, אז הגיע הזמן שננצח. הרוח הקבוצתית פנטסטית, ואני מלא ביטחון שיש לנו סיכוי פנטסטי להניף את הגביע".

גם בנדיקט הובדס נכח במסיבת העיתונאים, וגם הוא דיבר על הנסיון לרדת לקרקע אחרי ה-1:7 המדהים על הסלסאו בחצי הגמר: "הרבה אנשים טופחים לנו על השכם ואנחנו מאוד אוהבים את המחמאות, אבל אסור לטעות ולחשוב שזה גמור, כי זה רחוק מלהיות גמור. אנשים אומרים שהגביע בכיס של גרמניה, אבל ארגנטינה תילחם כדי לקחת את התואר הביתה. נצטרך לתת הכל כדי שזה לא יקרה. אם לא ננצח, הניצחון בחצי הגמר סתם יהיה חלק מהארכיון ההיסטורי. מסי שחקן יוצא מהכלל, אנחנו נצטרך לנצח את ארגנטינה כקבוצה, ואסור לתת לו להיכנס למשחק".

שחקן נבחרת גרמניה בנדיקט הובדס. GettyImages
מסי הוא לא הכל. הובדס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully