וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של סוניגה: "חושש לחיי בני ומשפחתו"

מאז שפצע את ניימאר, מגן קולומביה ומשפחתו מאוימים ומלווים באבטחה: "קיבלנו הודעות מטורפות, והרבה איומים. אני דואג"

חואן קמילו סוניגה, נבחרת קולומביה, מעל ניימאר, נבחרת ברזיל. AP
הרגע שעדיין רודף אחריו. סוניגה פוגע בניימאר/AP

הפציעה של ניימאר עדיין רודפת את מגן נבחרת קולומביה ונאפולי חואן קמילו סוניגה. אחרי שפגע בגבו של הכוכב הברזילאי וגרם לו לשבר בחוליה בגבו, מסתבר שסוניגה "מלווה באבטחה" מאז אותו אירוע שהשבית את ניימאר וסיים את דרכו במונדיאל.

אחרי שקולומביה שיחקה נגד ברזיל במראקנה במוקדמות מונדיאל 2010, הוא אמר לי שהחלום שלו זה לשחק בליגה הברזילאית", אמר חואן קמילו סוניגה סיניור, אביו של השחקן. "עכשיו, למען הביטחון שלו ושל המשפחה שלו, זאת לא אפשרות בכלל, קיבלנו איומים על חייו בטלפון. דיברנו עם השלטונות ואני דואג. מגיעות אלינו הודעות מטורפות, איומים גדולים, קריאות גזעניות ועוד דברים".

שחקן נבחרת ברזיל ניימאר פצוע. רויטרס
"ניימאר כבר סלח לבני וניקה אותו מאשמה"/רויטרס

"אני חושש לחיי בני, לחיי אשתו ולחיי נכדתי", הוסיף האב בראיון לכלי תקשורת בארצו, "אחרי מה שקרה אנחנו צמודים למאבטחים. אני מקווה שזה מצב זמני ונחזור לחיות חיים נורמלים".

"ניימאר כבר סלח לבני וניקה אותו מאשמה", הוסיף חואן קמילו סוניגה סיניור, "הבן שלי לא פגע בו במתכוון. הוא נגד אלימות ואין לו ברקורד פאולים קשים. כל מי שתוקף אותו לא מבין כדורגל, יש הרבה פרשנויות לא נכונות. פציעות הן חלק מהכדורגל. הבן שלי התנצל באופן פומבי והסביר את עצמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully